Agoda.comUSD 144
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Tradisjonen tro ble det ball-middag på Skaret sist torsdag. Vi valgte buffet, grei pris for god mat. Det ble etterfylt jevnlig, alt ble holdt varmt og smaken var som den skulle både for potetball, blandaball og alt tilbehør. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 679janp
Anmeldt 15. august 2014 via mobile enheter

Skaret-området er vakkert, og Eventyrlige Skaret har potensiale til å være et fantastisk koselig sted. Men vi - en gjeng som leide 3 hytter - opplevde å få skitne hytter som hadde mange feil og manglet vedlikehold. Sengetøy vi hadde bestilt var ikke der. Brannvarslerne manglet batterier. Kafeteriaen stengte en svært begrenset middagsservering kl 18(!).
Nei, naturen her hadde fortjent bedre.

Dato for oppholdet: august 2014
2  Takk, Brage J
Anmeldt 29. juni 2014

Et fantastiskt sted, fint å være for å se seg omkring. For ikke å nevne baller, godt var det.
Et helt vidunderlig sted. Vi kiommer igjen.
Klart fin plass, hærlig turområde rundt. Stille og rekreasjons sted.

Romtips: Velg eventyrlige Skaret.
Dato for oppholdet: juli 2013
  • Reisetype: Reiste med venner