“Ypperlig klippfisk”

Restaurant Seilet Storseilet Bar
Vurdert som nr. 15 av 43 Restauranter i Molde
Anmeldt 25. juli 2018

Her spiste vi godt. Først blåskjell med chips, deretter klippfisk med potetstappe, bacon og tomater. Det ble et veldig godt måltid

Dato for besøk: juli 2018
Takk, TerjeJ204

Anmeldt 1. april 2018

Vi bodde på Scandic Seilet og spiste derfor middag er en kveld.Det var ikke spesielt vellykket. Tørt svinekjøtt og dårlig tilbehør. Vi spurte først om å få bytte til en annen forrett på "dagens 2-retters", men neida, det var ikke mulig. Smålig gjort, synt vi. Vi klagde på maten og ble spurt om vi ville ha dessert og kaffe. Dette tolket vi som at det ble "på huset2, og vi takket ja. Men da regningen kom(veldig dyrt der)hadde de jammen meg tatt betalt for både dessert og kaffe). Dette gjorde vi resepsjonen oppmerksom på ved utsjekk, og de beklaget og trakk det ut av regningen.Altfor liten meny, svært begrenset utvalg. Vi har spist på mange Scandic restauranter i inn og utland, men dette er den minste menyen vi har sett.Men frokosten her er kjempebra!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 88Berit88
Anmeldt 4. mars 2018

Siden vi bodde på Seilet hadde på forhånd bestem oss for å spise middag her, og blant annet forsøkt å finne menyen på nettsidene til hotellet. Det var ikke helt enkelt men vi fant en bankett-meny som tydet på at kjøkkenet var kapabel til det meste. Virkeligheten var en litt annen, valg mellom 2-3 forretter og et par fiskeretter og en kjøttrett til hovedrett. Til dessert var det for eksempel ikke mulig å få bestille en osteplate. Ikke for det, både røkt laks og klippfisken smakte fortreffelig, men jeg forventet et større utvalg.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Janerlve
Anmeldt 28. november 2017 via mobile enheter

Men det må jeg vist vente med ... forferdelig lutefisk og en betjening som ikke kunne norsk... retten kostet 400 og da bør en forvente litt ekstra... bare å klarer å dette i en så opplyst verden er utrolig i seg selv. For et hotell som Scandic som normalt er veldig bra er dette lavmål.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Jørn S
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet noen dager og benyttet restauranten i den forbindelse. Stille og rolig, veldig hyggelig betjening og burgeren var akkurat som den skulle. Til og med godt burgerbrød. Anbefaler søtpotet-fries!

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, 883carolined

Reisende som så på Restaurant Seilet Storseilet Bar, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Restaurant Seilet Storseilet Bar? Del dine erfaringer!