“Indrefilet?”
Anmeldelse av Rød Bare Blå

Rød Bare Blå
Vurdert som nr. 13 av 38 Restauranter i Molde
Anmeldt 2. juli 2020

30 minutter i kø for å bestille mat, på en restaurant! De skylder på smitteværnsregler, uten at det gir noen mening. Blir faren for smitte lavere ved at kundene står i kø?Bestilte indrefilet. Det jeg fikk var ikke indrefilet til tross for sjefens forsikring. Minnet lite om indrefilet, vanskelig å si nøyaktig, men antar det var mørnet mørbrad ut fra tekstur og smak.

1  Takk, 73bj_rnarb

Anmeldt 23. juni 2020

Maten er fantastisk god og servicen utrolig bra! Jeg tåler ikke løk, og fikk fantastisk god hjelp med å finne ut hva jeg kan og ikke kan spise og hjelp med å legge til rette for det! Bedre service enn jeg har opplevd før på mange andre steder og veldig takknemlig!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 912malenek
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom betjening
Spiste kremet fiskesuppe og bacalao. Suppen var fantastisk og bacalaoen nesten like god.
Anbefaler stedet.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, kjetilhoel
Anmeldt 12. oktober 2019 via mobile enheter

Vi spiste Crispy Løkburger, søtpotet fries og Lørdagsbiffen og var veldig fornøyd med maten vi fikk. Biffen var perfekt stekt og Burgeren saftig. Størrelse på porsjoner var bra og prisene også.
Man bestiller i baren og får servert maten. Så man kan vel ikke forvente noe spesiell service. Men vi syns det var et koselig sted for å tilbringe en lørdagskveld.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, marika2207
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Vi bestilte crispy løkburger og øl til lunsj. Burgeren var saftig og god. Lokalet var uformelt og hyggelig. Du bestiller maten ved baren. Alt i alt var dette svært bra.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 354tingh

Reisende som så på Rød Bare Blå, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Rød Bare Blå? Del dine erfaringer!