“Elendig”
Anmeldelse av Rød Bare Blå

Rød Bare Blå
Vurdert som nr. 25 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 13. juli 2021

Bestilte «grillfest». Elendig, kald mat og dårlig smak. Kyllingen var tørr og biffen var overstekt til de grader. Pepper sausen var en ferdig variant som de ikke engang hadde giddet og varmet opp, helt utrolig.

Takk, mariusmedbyp

2024 av 79 anmeldelser

Anmeldt 12. juli 2021

Servitørene var forsåvidt ok.
Og drikke kom rimelig kjapt.
Men all maten var ikke opp til standard. Bestilte burger Bare blå, så lekker ut ved servering.
Men den var full av våt dressing, burgeren var hard og tørr og pommes friten var veldig salt.
Måkene fikset resten da vi gikk.
Forøvrig mange av de og fryktelig bråkete.

Min andre halvdel bestilte smørbrød med Skagen røre og den var veldig bra.
Diger skive med veeeldig mye reker på.
Smakte fortreffelig.

Takk, hildeullebergo
Anmeldt 10. juli 2021

Vi var 4 voksne og eit spedbarn som skulle ha mat. Første problem var uhøffelig personale som ikkje ønsket å gi info om meny og bestillingmåte.

Leveringstiden på en velsig enkelt bestilling ble nærmere 45 minutter, en ekstremt uhøffelig servitør kjeftet på oss!!!! når vi etterspurte maten og sa at det var pga full resturant. Så vidt vi kunne se var det ganske god plass i restauranten.

Maten må uansett ha stått lenge da pomfritten var kald og vassen. Blåskjellene mine hadde fortsatt masse skjegg på seg, noe som egentlig gjør at de ikkje skal etes pga mathelse og ganske mange var ikkje åpnet. Og barnemenyen virket som om den var alt for liten selv for en ettåring. Dessverre var det ingen som fulgte opp om maten smakte så fikk ikkje gitt en direkte tilbakemelding, til restauranten der og da.

Alt i alt, vil Ikkje anbefale noen å gå hit. Ihvertfall Ikkje med mindre de skifter personale. Et tips til forbedring er å opplyse om lang leveringstid, spesielt når det er små barn som skal ha mat.

Takk, sveinaresirirudv
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Lang ventetid på maten og lav kvalitet. Mushy vegetarburger, kjøttburger med rå kjerne, lite stekt fries og løkringer. På den positive siden var det hyggelige og hjelpsomme servitører.

1  Takk, Marno7
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Det kontaktløse bestillingssystemet deres funket ikke. I stedet for å ta i mot bestillingen på vanlig måte, ble vi satt til å restarte Vipps, som bare var tull selvsagt. Etter en halv time fikk vi gjøre bestilling og betaling på kortterminal i baren. Dette kunne betjeningen med fordel ha løst mye smidigere. Så tok det en halv time før maten kom. Og den var helt grei. Alt for mye salt. En av oss spiste pokebowl med rå laks; laksen var ufrisk. Ungene klaget på at bolognesen var alt for salt. Barneporsjon kommer uten parmesan (barn i Molde liker ikke parmesan?) så denne måtte ut igjen på kjøkkenet. Quesedillaen var både for salt og for søt (skrekkelig salt). På toppen av det hele serverer de vann i halvliters glass som det står Pepsi Max på. Det er så harry at hjelp. Veldig skuffende sted. Servicen var rett og slett fraværende.

1  Takk, Passenger30031867184

Reisende som så på Rød Bare Blå, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Rød Bare Blå? Del dine erfaringer!