“God service, middels mat”
Anmeldelse av Rød Bare Blå

Rød Bare Blå
Vurdert som nr. 25 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vært her flere ganger med god mat, men denne gangen var det fullstendig skivebom. Vegetar-menyen var tre retter, hvorav en av de var Pokebowl med laks Brødet inneholdt kokte rotgrønnsaker som ikke var rensket engang (se bilde). Bolognesen smakte mer som ferdig toro på glass enn bolognese man kan forvente på en restaurant. Ellers hyggelig betjening og god service, men håper at det kun var en hektisk dag som gjorde maten middels.

Takk, karip8888

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service og en times venting på mat er uakseptabelt . Når den ene endelig får så må den andre vente enda lenger. Slutt med scan QR og begynn og snakk med folk. Opplys riktig ventetid og ikke ca 30 min.

Takk, annesofieg2021
Anmeldt 13. juli 2021

Bestilte «grillfest». Elendig, kald mat og dårlig smak. Kyllingen var tørr og biffen var overstekt til de grader. Pepper sausen var en ferdig variant som de ikke engang hadde giddet og varmet opp, helt utrolig.

Takk, mariusmedbyp
Anmeldt 12. juli 2021

Servitørene var forsåvidt ok.
Og drikke kom rimelig kjapt.
Men all maten var ikke opp til standard. Bestilte burger Bare blå, så lekker ut ved servering.
Men den var full av våt dressing, burgeren var hard og tørr og pommes friten var veldig salt.
Måkene fikset resten da vi gikk.
Forøvrig mange av de og fryktelig bråkete.

Min andre halvdel bestilte smørbrød med Skagen røre og den var veldig bra.
Diger skive med veeeldig mye reker på.
Smakte fortreffelig.

Takk, hildeullebergo
Anmeldt 10. juli 2021

Vi var 4 voksne og eit spedbarn som skulle ha mat. Første problem var uhøffelig personale som ikkje ønsket å gi info om meny og bestillingmåte.

Leveringstiden på en velsig enkelt bestilling ble nærmere 45 minutter, en ekstremt uhøffelig servitør kjeftet på oss!!!! når vi etterspurte maten og sa at det var pga full resturant. Så vidt vi kunne se var det ganske god plass i restauranten.

Maten må uansett ha stått lenge da pomfritten var kald og vassen. Blåskjellene mine hadde fortsatt masse skjegg på seg, noe som egentlig gjør at de ikkje skal etes pga mathelse og ganske mange var ikkje åpnet. Og barnemenyen virket som om den var alt for liten selv for en ettåring. Dessverre var det ingen som fulgte opp om maten smakte så fikk ikkje gitt en direkte tilbakemelding, til restauranten der og da.

Alt i alt, vil Ikkje anbefale noen å gå hit. Ihvertfall Ikkje med mindre de skifter personale. Et tips til forbedring er å opplyse om lang leveringstid, spesielt når det er små barn som skal ha mat.

Takk, sveinaresirirudv

Reisende som så på Rød Bare Blå, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Rød Bare Blå? Del dine erfaringer!