“Hodeløse høns”
Anmeldelse av Rød Bare Blå

Rød Bare Blå
Vurdert som nr. 25 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 21. juli 2021

Vi var der to kvelder siden vi bodde på hotellet. Første kvelden kun drikke, andre kvelden mat. Kommentarene baserer seg på begge kveldene da de var gjentakende, ikke noe engangstilfelle. Det kontaktløse systemet virket ikke, noe som gjorde at vi måtte begynne å restarte telefoner fikk vi beskjed om. En av oss hadde da alt fått igjennom sin bestilling. Til slutt så fikk vi tak på en kelner (en av mange som man ikke fikk tak i) Han insisterte på at vi skulle ta det elektronisk men vi sa at nå fikk han ta i mot bestilling på vanlig måte. Vi var sultne og hadde alt tilbringet nok tid med å prøve oss frem. Så tok han i mot bestillingen til slutt. Dette medførte at de ikke fikk koordinert bordet for han som fikk igjennom bestillingen sin ble sittende å spise alene og var ferdig før vi fikk vår mat. Det som overrasket meg var antall kelnere og allikevel venting. Jeg satt ene kvelden og fulgte litt med på hun ene... Hun gikk bare rundt hele tiden, så henne nesten ikke gjøre noen ting, eller ta opp bestillinger. Hun bare gikk masse og virket opptatt. Der var det en lønnslipp å spare. Bak bardisken var det et sant organisatorisk kaos. Derav overskriften "hodeløse høns", de løper også rundt uten mening og mål. En 3-4 gutter prøvde å få ut bestillinger, men det var mer armer og bein enn varer ut over disk. De var ikke organisert i det hele tatt og det var en gjenganger at servitører kom tilbake med drikke som var feil. Da var det mye tid som gikk med for å finne ut av dette kontra fiks det kunden sier han har bestilt. Selv opplevde vi å få små øl i stedet for stor, for så en diskusjon på om dette var riktig eller ikke. De stresset hverandre opp bak disken og preget igjen servitørene. En annen ting folk fant ut var at hvis de gikk til baren og bestilte drikke så fikk de tydeligvis før de som bestilte elektronisk. Derav øket stresset tilsynelatende på disse guttene bak disken enda mer... Maten grei smak på burger, men pomes var en slapp sak...

Takk, sig2016

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vært her flere ganger med god mat, men denne gangen var det fullstendig skivebom. Vegetar-menyen var tre retter, hvorav en av de var Pokebowl med laks Brødet inneholdt kokte rotgrønnsaker som ikke var rensket engang (se bilde). Bolognesen smakte mer som ferdig toro på glass enn bolognese man kan forvente på en restaurant. Ellers hyggelig betjening og god service, men håper at det kun var en hektisk dag som gjorde maten middels.

Takk, karip8888
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service og en times venting på mat er uakseptabelt . Når den ene endelig får så må den andre vente enda lenger. Slutt med scan QR og begynn og snakk med folk. Opplys riktig ventetid og ikke ca 30 min.

Takk, annesofieg2021
Anmeldt 13. juli 2021

Bestilte «grillfest». Elendig, kald mat og dårlig smak. Kyllingen var tørr og biffen var overstekt til de grader. Pepper sausen var en ferdig variant som de ikke engang hadde giddet og varmet opp, helt utrolig.

Takk, mariusmedbyp
Anmeldt 12. juli 2021

Servitørene var forsåvidt ok.
Og drikke kom rimelig kjapt.
Men all maten var ikke opp til standard. Bestilte burger Bare blå, så lekker ut ved servering.
Men den var full av våt dressing, burgeren var hard og tørr og pommes friten var veldig salt.
Måkene fikset resten da vi gikk.
Forøvrig mange av de og fryktelig bråkete.

Min andre halvdel bestilte smørbrød med Skagen røre og den var veldig bra.
Diger skive med veeeldig mye reker på.
Smakte fortreffelig.

Takk, hildeullebergo

Reisende som så på Rød Bare Blå, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Rød Bare Blå? Del dine erfaringer!