“Elendig service....spis mat en annen plass”
Anmeldelse av Rød Bare Blå

Rød Bare Blå
Vurdert som nr. 25 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 14. august 2021

Null service.. Bestilte Grillfest, der det var påfyll av tilbehør gratis. Etter vi fikk maten så vi aldri mer en servitør..de unngikk oss. Så da slapp dæm å servere oss gratis tilbehør. Billig der og da sikkert...men stort tap på lang sikt for denne restauranten. Her kommer vi aldri igjen

2  Takk, 260sisselr

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fin opplevelse. Vi var 15 personer, 4 familier. Enkel bestilling og ganske rask levering. Enkelte av personalet har litt å gå på humør-/servicemessig, men totalopplevelsen var bra.
Kan trygt anbefales

Takk, Rune B
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi satt her først for ett par øl, og kom tilbake senere for en matbit. Grei størrelse på porsjonene, og maten dikk vi etter ca 15 minutter, og det er helt innafor under Jazz frstivalen

Takk, alfmagne
Anmeldt 21. juli 2021

Vi var der to kvelder siden vi bodde på hotellet. Første kvelden kun drikke, andre kvelden mat. Kommentarene baserer seg på begge kveldene da de var gjentakende, ikke noe engangstilfelle. Det kontaktløse systemet virket ikke, noe som gjorde at vi måtte begynne å restarte telefoner fikk vi beskjed om. En av oss hadde da alt fått igjennom sin bestilling. Til slutt så fikk vi tak på en kelner (en av mange som man ikke fikk tak i) Han insisterte på at vi skulle ta det elektronisk men vi sa at nå fikk han ta i mot bestilling på vanlig måte. Vi var sultne og hadde alt tilbringet nok tid med å prøve oss frem. Så tok han i mot bestillingen til slutt. Dette medførte at de ikke fikk koordinert bordet for han som fikk igjennom bestillingen sin ble sittende å spise alene og var ferdig før vi fikk vår mat. Det som overrasket meg var antall kelnere og allikevel venting. Jeg satt ene kvelden og fulgte litt med på hun ene... Hun gikk bare rundt hele tiden, så henne nesten ikke gjøre noen ting, eller ta opp bestillinger. Hun bare gikk masse og virket opptatt. Der var det en lønnslipp å spare. Bak bardisken var det et sant organisatorisk kaos. Derav overskriften "hodeløse høns", de løper også rundt uten mening og mål. En 3-4 gutter prøvde å få ut bestillinger, men det var mer armer og bein enn varer ut over disk. De var ikke organisert i det hele tatt og det var en gjenganger at servitører kom tilbake med drikke som var feil. Da var det mye tid som gikk med for å finne ut av dette kontra fiks det kunden sier han har bestilt. Selv opplevde vi å få små øl i stedet for stor, for så en diskusjon på om dette var riktig eller ikke. De stresset hverandre opp bak disken og preget igjen servitørene. En annen ting folk fant ut var at hvis de gikk til baren og bestilte drikke så fikk de tydeligvis før de som bestilte elektronisk. Derav øket stresset tilsynelatende på disse guttene bak disken enda mer... Maten grei smak på burger, men pomes var en slapp sak...

Takk, sig2016
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vært her flere ganger med god mat, men denne gangen var det fullstendig skivebom. Vegetar-menyen var tre retter, hvorav en av de var Pokebowl med laks Brødet inneholdt kokte rotgrønnsaker som ikke var rensket engang (se bilde). Bolognesen smakte mer som ferdig toro på glass enn bolognese man kan forvente på en restaurant. Ellers hyggelig betjening og god service, men håper at det kun var en hektisk dag som gjorde maten middels.

Takk, karip8888

Reisende som så på Rød Bare Blå, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Rød Bare Blå? Del dine erfaringer!