“Deilig mat og bra drikke”
Anmeldelse av Rød Bare Blå

Rød Bare Blå
Vurdert som nr. 25 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Denne restauranten anbefales et besøk! Jeg spiste blåskjell med chips og alioli og det var nydelige! Enkel kontantfrie bestilling av mat over telefon. Burgerene så også nydelige ut! OG de lager milkshake! Trivelig betjening og godt utvalg i baren.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Sarntsen

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Ble ikke møtt av noen, satt oss ved et bord og bestilte mat/drikke via telefon. Servitør var uinteressert og fraværende. Maten var helt ordinær.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, PST861
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Her bestilte vi bor for å være rekker på å få plass. Vi var 4 og alle bestilte forskjellige retter. Maten var god og det var hyggelig betjening

Takk, Arne Gunnar H
Anmeldt 14. august 2021

Null service.. Bestilte Grillfest, der det var påfyll av tilbehør gratis. Etter vi fikk maten så vi aldri mer en servitør..de unngikk oss. Så da slapp dæm å servere oss gratis tilbehør. Billig der og da sikkert...men stort tap på lang sikt for denne restauranten. Her kommer vi aldri igjen

2  Takk, 260sisselr
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fin opplevelse. Vi var 15 personer, 4 familier. Enkel bestilling og ganske rask levering. Enkelte av personalet har litt å gå på humør-/servicemessig, men totalopplevelsen var bra.
Kan trygt anbefales

Takk, Rune B

Reisende som så på Rød Bare Blå, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Rød Bare Blå? Del dine erfaringer!