“Koselig sted. God burger.”
Anmeldelse av Rod

Rod
Vurdert som nr. 29 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Det ble helt tilfeldig til at vi gikk inn her. Spiste gode burgere og litt å drikke til en helt ok pris.
Koselig lokale og fin stemning. Litt musikk diskret i bakgrunnen, fint å sitte her og prate litt.

1  Takk, Frank Th L

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Var her i forbindelse med Moldejazz.Veldig god stemning med god mat og hyggelig personale.Ikke noe alternativ for veganere uheldigvis, men de som spiser kjøtt var meget fornøyd.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, vivianenatachamireil
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Stoppet innom med 2 voksne og 3 barn. Spiste en god burger , en ok pizza, en ok dagens pasta med sopp og en tørr omelett. Ble litt for lang ventetid for oss til tross for nesten tomt lokale. Hyggelig betjening og ok priser.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, pettern2017
Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Hyggelige servitører, nydelig biff og fisketalerken med laks , breiflabb, scampi klippfiskbollet Kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, sukkertoppen314
Anmeldt 7. februar 2017 via mobile enheter

Lunsj med kunde.

Tomt og mørkt lokale som er preget av lite vedlikehold over tid.

Hamburgeren var ikke bra. Lite smak og svært kjedelig - her klarer MC Donalds det bedre er jeg redd.

Maten ble spist opp og turen gikk videre.

Er dere i Molde så styr unna

Dato for besøk: februar 2017
Takk, janfrodeh2016

Reisende som så på Rod, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Rod? Del dine erfaringer!