“Hyggelig sted”
Anmeldelse av Rod

Rod
Vurdert som nr. 27 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 20. juli 2021

Vi var her flere ganger under vårt opphold, kun for øl og drinker. Koslig sted å sitte å la humla suse, både ute og inne.

2  Takk, Trollmor

Anmeldt 8. mai 2021

Vi kjøpte RØDs Grillfest og ble ikke engang mette. Vi var 4 personer og betalte 1200,- for noe som ikke engang hadde vært magefyll til to. Så anbefales ikke om du er sulten

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Siv1794
Anmeldt 11. august 2020

Veldig god mat og drikke til en god pris.
Pent og sentralt sted. Hyggelig betjening.
Kan være veldig trangt på lørdagskvelder.

Takk, frankhN2397YC
Anmeldt 29. juni 2020

Helt grei mat som var mer eller mindre smakløs. Hørt om krydder?
Burger terningkast 4, helt grei burger.
Chili con carne, terningkast 2, smakte ingenting.
Spagetti Bolognese, Terningkast 2, smakte ingenting.
Godt utvalg av drikke.
Rask service.
Bra prisnivå.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Likergodservice
Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Nytt besøk hit på Rød som var oppløftende ift maten . Bestilte deres egen Burger som absolutt kan anbefales, med godt tilbehør. Fikk bestilt mat fra bordet, men savnet oppfølging av kelner underveis ift påfyll av drikke. Dette bør være på plass, men bortsett fra det ble det en god matstund her sammen med venner .

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, jorilln

Reisende som så på Rod, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Rod? Del dine erfaringer!