“Dårlig mat og dårlig service”
Anmeldelse av Rod

Rod
Vurdert som nr. 29 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Bestilte 2 hamburgere og pommes frites. Pommes frites var lite stekt og smakløs ,og en av hamburgerne var blodrød inni. Viste den blodrøde hamburgeren til en servitør og fikk følgende reaksjon: « beklager, skal gi kjøkkenet beskjed. Så lover vi at maten er god neste gang dere kommer». Ikke noe forsøk på å ordne opp. Ikke tilbud om ny hamburger(kun spist en fjerdedel av hamburgeren) eller avslag i prisen. Dette var vårt første og siste besøk!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, RB844

Anmeldt 20. juli 2021

Vi var her flere ganger under vårt opphold, kun for øl og drinker. Koslig sted å sitte å la humla suse, både ute og inne.

2  Takk, Trollmor
Anmeldt 8. mai 2021

Vi kjøpte RØDs Grillfest og ble ikke engang mette. Vi var 4 personer og betalte 1200,- for noe som ikke engang hadde vært magefyll til to. Så anbefales ikke om du er sulten

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Siv1794
Anmeldt 11. august 2020

Veldig god mat og drikke til en god pris.
Pent og sentralt sted. Hyggelig betjening.
Kan være veldig trangt på lørdagskvelder.

Takk, frankhN2397YC
Anmeldt 29. juni 2020

Helt grei mat som var mer eller mindre smakløs. Hørt om krydder?
Burger terningkast 4, helt grei burger.
Chili con carne, terningkast 2, smakte ingenting.
Spagetti Bolognese, Terningkast 2, smakte ingenting.
Godt utvalg av drikke.
Rask service.
Bra prisnivå.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Likergodservice

Reisende som så på Rod, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Rod? Del dine erfaringer!