Ulike måter å oppleve Varden Moldepanoramaet på
fra USD 1 089,24
fra USD 1 702,56
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt, vi kjørte opp da det var lite turister på veiene, men er også en flott gå tur for hele familien.

Takk, tonjewor
Anmeldt 23. juli 2020

Kjempe fin utsikt fra toppen. Mange stier rundt Varden fjell. Går an å kjøre helt til toppen med bil for de som ikke har muligheter å gå. Nede i fjellet er det en liten foss/bekk med koselig omgivelse + vilt blåbær du kan plukke.

1  Takk, MyD140713
Anmeldt 10. juli 2020

Ankom med bil, da tilgjengelig tid ikke tillot oss å bruke turstiene. Flott utsikt mot Sunnmørsalpene. Informativt instrument på toppen, viset oss hvilke fjell vi så i det fjerne.

1  Takk, herrol
Anmeldt 25. november 2019 via mobile enheter

Kan både gå og kjøre opp. Restaurant på toppen som er åpen i sommerhalvåret. Fin utsikt over byen. Anbefaler å gå opp.

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, Travellingisfuel
Anmeldt 15. september 2019

Nydelig utsikt utover Molde og mer til . Det å sitre ute her i solskinn og nyte utsikten gir god opplevelse. Kafen serverer ball som vanlig og maten er OK. Anbefaler alle en tur hit.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, jorilln