Romsdalseggen

En fantastisk flott tur,som passer godt for de fleste,som har litt turerfaring. Jeg har guidet... les mer

Anmeldt 31. mars 2019
BirgerDalsegg
Molde, Norge
Romsdalseggen, Terningkast 6

Anmeldt 11. september 2017
m1a9r5i4
Bjørkelangen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Molde
Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

En fantastisk flott tur,som passer godt for de fleste,som har litt turerfaring.
Jeg har guidet turglade over her,og de har aldri opplevd en finere fjelltur enn dette.jeg selv,har gått her 7 ganger,og gleder meg alltid til en ny.her får du det meste av opplevelser,med storslått natur,og spektakulær utsikt,over de flotte fjellpartiene i Romsdal.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, BirgerDalsegg
Anmeldt 11. september 2017

For 10 år siden hadde jeg ikke hørt om denne turen. Kanskje ikke for 5 år siden heller....MEN SOM den leverer. DNT skriver "krevende"og 7 timer. Det stemmer absolutt. Både mtp marsjtid, luftighet og nedstigning. Men absolutt ikke uoverkommelig. Her vandret barn, unge, eldre og hunder! Vi valgte å ta turen om Blånebba som kostet oss 1t15min ekstra. Fin avstikker. Vi var utrolig heldig med været og hadde både mildvær og sikt hele dagen! Fantastisk panoramaskue mesteparten av turen. Vi gikk mot Åndalsnes sentrum og fikk den største utfordringen på nedstigningen fra 700 m og ned. Dette er ikke for utrente bein!
Men alt i alt en fantastisk opplevelse. Terningkast 6.

Dato for opplevelse: september 2017
3  Takk, m1a9r5i4
Anmeldt 12. oktober 2016 via mobile enheter

Romsdalen har alt!

Anbefaler alle å gå på tur i fjell og mark og gjerne padle kajakk til sjøs.

Kleivevatnet er godt tilrettelagt for alle aldre, for gåturer og rekreasjon.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Gøril B K
Anmeldt 22. april 2016

Utsikten fra fjella i Romsdal, er særdeles flott. Samtidig er de lett tilgjengelig. Fordi mange er såpass bratte, men med godt merkede stier og veier, er det lett tilgjengelig de fleste av oss. Det er mange flotte fjell nær kysten, der du får en fantastisk utsikt fra toppen.
Hvis du vil ha en ultimat opplevelse, så gå opp på fjellet sent en sommerkveld, og slå leir med telt der du har utsikt nedover mot en fjord eller et tettsted. Så setter du på vekkerklokken ca. 03.30, eller akkurat når solen står opp over fjelltoppene. Du kan være sikker på at du får en fantastisk opplevelse av fred og glede når du opplever at naturen våkner til liv rundt deg.

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Vidar A
Anmeldt 12. september 2015

Ronsdalsfjellene er helt fantastisk flotte. Mange muligheter, både krevende og lette fotturer. Et av de fineste områdene på Vestlandet

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, toreb34