“Lunsj”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Taco salat for to pluss to 06 pils ved disken, rakk akkurat å sette meg ned, så stod maten på bordet levert av en hyggelig kelner.
Servicen kjempebra levert.

Takk, 550jarlb

2024 av 340 anmeldelser

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Egon er seg selv lik. Helt allright smak på maten, men en del av rettene vi fikk var kalde.
Personalet var midt på treet servicevennlige..

Takk, larsandr_e
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Frekk betjening. Etter lang ventetid i kø foran en tidvis ubetjent kasse ble jeg gjort narr av og latterliggjort av en frekk og uforskammet ungjente. Det eneste jeg prøvde å gjøre var å bestille litt effektivt: «bord 17, en seks null en og en stor øl, takk». Men det var tydeligvis ikke måten å bestille på - og det fikk jeg høre. Etter å ha vært på jobb og reise hele dagen og ikke spist noe på nesten 30 timer, gikk jeg tilbake til Thon og la meg. Uten mat. Egon «restaurant» - hvis du ikke vil bli latterliggjort og kritisert av betjeningen; styr unna!

1  Takk, 837kjellj
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Aldri opplevd å ikke være fornøyd. Ikke særlig spennende men kvaliteten er alltid lik og de som jobber der er nøyaktige og serviceinnstilte.

Takk, gj_rans2017
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Middag på Egon ble en pizza pga jeg ønsket bare noe lett, og eneste kjøkkenet som var åpent i Molde. Det var jo langt fra en kvalitets pizza. Egon er for meg kjedelig og noe som en bare går på i mangel på annet.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, tomsV6378LW

Reisende som så på Egon Molde, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Egon Molde? Del dine erfaringer!