“Leverer som alltid”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2021

God atmosfære for en god middag. Utsøkt biff vi fikk, kelner var aldri langt unna og vi fikk en fin kveld i Molde.

Takk, sig2016

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Virkelig supert!
Vi valgte Egon en travel sommer fredagskveld. Et god valg. Blide servitører og suveren pepperbiff. Effektiv bestilling med egen app, veldig oversiktlig og lett å bruke.
Selv sent på kveld var alle servitørene smilende og imøtekommende, og servering kom raskt. Vi hadde greie forventninger ut fra tidligere besøk her. I kveld ble de ikke bare oppfylt, men overgått.
We’ll be back

1  Takk, tore702
Anmeldt 5. juli 2021

bestilte middag. pasta gorgonzola var nydelig. philly steak sandwich hadde tørt brød og var kald. egon burger hadde noe som lignet på brunsaus istedet for peppersaus, store mengder dressing. fries var kalde og soggy, veldig skuffende. maten tok litt tid, og var kald da den kom fram. under gjenomsnittelig god mat, til en dyr krone. skuffende opplevelse.

Takk, solbitty12
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Helt elendig. Noen få kalde tørre pizzasrtykker lå når vi kom. Har gitt beskjed til betjening. I skrivende stund har det vært tomt for pizza i over 45 minutter. Salatbaren har vært tom i over en time.

1  Takk, 973lined
Anmeldt 23. juni 2021

Vi forventet ikke den store kulinariske opplevelsen på Egon, men de kunne vasket bordet etter forrige gjest og servert oss alle til samme tid.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, toret443

Reisende som så på Egon Molde, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Egon Molde? Del dine erfaringer!