“Bra Egon standard!”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. august 2021

Benyttet denne både til middag og frokost da Thon Hotell ligger vegg i vegg å bruker dette som frokostsal.

Takk, Jarle E

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Ok med bestilling i app. Maten hadde ingen smak omtrent, ingen krydder på bordet. Halvveis kald mat da vi fikk den. Pomfrien var slapp og kald. Vi spiste ikke opp halvparten og noen av oss ble dårlig etter at vi kom hjem. Høy støy i lokalet, servitørene er ikke interessert i gjester. Kommer ikke tilbake

Takk, nedzadaf
Anmeldt 1. august 2021

For en fantastisk plass å spise! Var innom å spiste middag 31.07. 21 med 2 jenter som har cøliaki og da jeg bestilte mat til jentene, ga jeg beskjed om at de har cøliaki og måtte ha glutenfri mat. Ved spørsmål om de tålte spor av gluten sa jeg ifra om at det gjør de ikke og det var ikke noe problem!
De vasket kjøkkenet før de begynte med maten deres og de serverte den uten å ha med annen mat som det var gluten i.
En fantastisk opplevelse å se at de tok såpass hensyn til allergien hos ungene! Dette er dessverre en sjelden opplevelse og jeg ble kjempeimponert! Kommer garantert tilbake igjen!!

1  Takk, BeateSofieDyrdahl
Anmeldt 23. juli 2021

Siden vi hadde rabatt fra hotellet, så spiste vi her begge dagene. Jeg prøvde viltburgeren den ene dagen, men følte at vanlig baconcheeseburger var best. Pizzaen var meget god syntes alle sammen. Sønnen vår likte chicken fingers, mens kona hadde en meget god kyllingburger.

1  Takk, AST81
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Bestilling ved bordene er greit. Skulle da tro det gikk an å få levert drikke før det hadde gått 20-25 minutter. Maten kom noe senere. Maten min var kald, og det var bortimot umulig å få tak i servitør, da de var travle og støynivået i restauranten var voldsomt høyt. Grunnen til at dere får to istedenfor en stjerne er at kjøttet var veldig godt på smak og riktig tilberedt. Resten var sjabre greier. Sorry, men je finner annet sted ved en senere anledning.

Takk, Westfield_no

Reisende som så på Egon Molde, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Egon Molde? Del dine erfaringer!