Molde Privat sightseeingtur 5 timer med bil

fra
USD 966,15
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Romsdalsmuseet på
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur med informativ guiding! Anbefales å dra hit og høre spennende historie fra vikingtiden og nyere tid. Flott gammel kirke!

Takk, hansen_gry
Anmeldt 20. juli 2021

Her ble vi med på 1 times guiding. Veldig lærerikt og veldig flink guide. Idylliske omgivelser, veldig spennende historie om kirken der. Absolutt et "must" om man er i Molde.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, Trollmor
Anmeldt 16. juli 2021

Alt var perfekt, været, båtturen, omvisning- den flott kultur- og naturopplevelse.

Guiden hadde mye kunnskap som han delte med oss, og var god og behagelig å høre på, likeså presten som var med som hadde en passe kort messe og hadde mye lokalkunnskap.
Båtturen var også en opplevelse, behagelig tur. Det å få kjøpe lunsj passet oss godt.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 800berith
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Et flott museum som har både en avdeling innendørs og utendørs. Fine lokaler med flere aktivitetstilbud for både store og små. Dette er et levende museum som anbefales. Kafé og toalettmuligheter på området. Pris pr. Voksen: 120 kroner.

1  Takk, Ann_ChristinP_13
Anmeldt 2. juli 2021

Veldig bra tur med fabekaktiv guide!
Selve båtturen i flott vær var toppen av kransekaka.
Håper dere i fremtiden også lager lignende turer til andre plasser.

Takk, MagnarMolde_Norway