“Kjempegod pizza”
Anmeldelse av Hos Gyda - STENGT

Hos Gyda
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Pizzaen er utrolig god, og den hjemmebakte bunnen var helt perfekt. Det var masse gode smaker som topping.

Takk, norwegianstudent819

Anmeldt 19. august 2018

Tok turen innom for vi var litt småsulten, Kjøpte oss salater som kom i store porsjoner og smakte veldig godt. Grei pris. koslig betjening og raskt servert. Anbefales og ta en dropp innom for å slappe av litt i byen en stund. Kommer tilbake siden vi ble fornøyd og sentralt ved alle shopping butikker

Dato for besøk: juni 2018
Takk, frankk909
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Jeg spiste carbonara og den smakte ingen verdens ting, det var bare ett par bacon biter, men det var kort ventetid, og forccaccia og dippen var kjempe god

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jonas R
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Trivelig spisested midt i Molde sentrum. God mat og mye å velge i mellom. Greie priser og store porsjoner. Anbefales

Dato for besøk: januar 2018
Takk, jorilln
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Koselig og rolig sted for å spise mat. Kjempegod lasagne og den beste burgeren jeg har spist! Anbefales på d sterkeste!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Torgeir N