“God Mat, Dårlig Stemning”
Anmeldelse av Hos Gyda

Hos Gyda
Vurdert som nr. 9 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 13. september 2020

Opplevde å prate med kassedama, for så å bli ignorert fordi "sjefskokken" kommer ut og ber henne kutte en pizza. Da står man der som en idiot

Dato for besøk: september 2020
Takk, hMolde2020

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Var glad vi gikk inn her etter å ha trålet Moldes gater for en matbit. Var et hyggelig lokale med koselig stemning og lunt interiør. Trivelige folk bak disken og som serverte. Vi bestilte pizza og den var god, her hadde de mat lagd fra bunnen av og med hjertet Anbefales virkelig!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Trine1972
Anmeldt 26. juli 2020

Vi ønsket å komme oss ut fra hotellrommet og finne et sted for boklesing og et glass vin. Vi googlet oss frem til Hos Gyda. Koselig sted, takket være betjening, strikkeprodukter, bilder og særlig den ene sofasalongen som utmerket seg. Personalet var svært rause og serviceinnstilt. Ga oss litt hjemme-følelse. Forøvrig, pizzaen så veeeldig god ut. Kanskje rekker vi tilbake for å prøvd den før vi drar videre.

Takk, whimsen
Anmeldt 25. juli 2020

Kjempegod pizza. God pizzabunn og bare å velge hva man vil ha på den. Kommer tilbake å spiser pizza neste gang jeg er i Molde. Trivelig betjening.

Takk, ElinPS
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat, rask servering
Hyggelig betjening og fin plass. Anbefales på det sterkeste å ta turen hit.

Takk, 651kjelll

Reisende som så på Hos Gyda, så også på

Har du vært i Hos Gyda? Del dine erfaringer!