“Feiret dobbel bursdag. ”
Anmeldelse av Molde Fjordstuer

Molde Fjordstuer
Vurdert som nr. 2 av 43 Restauranter i Molde
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Hadde en kjempefin kveld, med gode mat opplevelser, servitørene løftet opplevelsen ennå noen hakk, de passet på at vi hadde alt vi trengte, til rett tid.
Fin plass. Absolutt å anbefale

Dato for besøk: november 2016
Takk, Egil R
OGS_11, Leder  på Molde Fjordstuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Tusen takk for en fin anmeldelse.
veldig glad for å høre at dere hadde en fin feiring hos oss.
velkommen tilbake :-)

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

God mat, god service og et fantastisk opphold ved hotellet. Hvert eneste måltid vi fikk var en kulinarisk opplevelse laget av verdens hyggeligste konk, og servert av verdens hyggeligste servitrise. Jeg kommer til å bruke Molde Fjordstuer MYE i fremtiden!

Takk, 10bj_rng

Tusen takk for en super tilbakemelding.
Er spesielt glad for at du fremhever vårt dyktige personale som alltid prøver å yte det lille ekstra for gjestene våre. :-)
velkommen tilbake.

Anmeldt 22. september 2018

Dette skulle liksom være Moldes beste restaurant. I lys av denne anerkjennelsen er det helt pussig hvor dårlig Fjordstuer leverte i kveld.

Servitøren er hyggelig, men ikke overveldende kunnskapsrik – vinen blir servert uten kommentarer. Det er naturligvis helt greit. Oksekjøttet er visst "medium" sånn i utgangspunktet, men jeg ber om "medium rare" (som strengt tatt er standard på de aller fleste opplyste restauranter). Det tar lang tid å få maten på bordet, men det er helt greit, for da bygger sulten seg opp. Det jeg blir servert _ser_ veldig bra ut, men skinnet bedrar. Kjøttet er lunkent på utsiden, overstekt på innsiden, og dessuten i overkant seigt. Det såkalte gjeve "Montpelliersmøret" lar seg vanskelig identifisere – ble det rett og slett glemt, mon tro? Skivene med ingefærsyltet gulrot er virkelig gode, den stekte soppen også. Selleripureen er kald og kjedelig.

Jeg hadde lyst til å kommentere kjøttet underveis, men den muligheten fikk jeg ikke, siden ingen kom for å spørre hvordan maten smakte. Og siden jeg var svært sulten, endte jeg med å spise opp alt. Det fikk jeg godt tid til, for å si det mildt. Etter fullført måltid, tok det en halvtime før noen kontaktet meg igjen. Da ba jeg om regningen, som det tok ytterligere ti minutter å få tildelt. Når jeg bemerket at servitøren hadde glemt å spørre meg om hvordan maten smakte, ble det unnskyldt med at "det er så mange her i kveld".

Vel, det var kun tre bord med gjester før jeg spiste opp, men imens jeg ventet i en halvtime på at servitøren skulle returnere, ble to bord til fylt – og det ene var et langbord, rett skal være rett! Jeg fulgte opp bemerkningen med å dele noen betraktninger om maten, og det ble understreket at kokken skulle få vite om feilene. Noe tilbud om et ekstra glass vin, dessert eller kaffe fikk jeg imidlertid ikke. Kanskje var det fordi de to timene jeg ble gitt i restauranten (bemerket i reservasjonsbekreftelsen på sms) var utløpt? (I alle tilfeller rimelig tåpelig med en slik regel på en restaurant som bare er halvfull en lørdagskveld. Det er nok ment å gi et "kontinentalt inntrykk", men det står virkelig ikke i stil med verken maten eller servicen, og fremstår derfor bare pinlig og provinsielt. To timer er dessuten kortere enn standarden for slike begrensninger som skal sikre gjennomstrømming når pågangen er stor – det pleier å være to og en halv eller tre.)

Når jeg verken mottok tilbud om kompensasjon eller noen oppriktig beklagelse (jeg blåser naturligvis en lang marsj i at "kokken får beskjed", jeg skal jo ikke sette mine bein her igjen), ble det null i driks. Signalet ble ikke oppfattet som en ny anledning til å si beklager, men fremkalte i stedet en demonstrativt kort avskjed. Til informasjon var også prisen høy (335.- for hovedretten) med tanke på at det ikke var noe spesielt ved råvarene (servitøren gav ingen ekstra informasjon her heller, så da antar jeg vi ikke har å gjøre med noe kortreist eller eksklusivt). Alt i alt en veldig kjedelig opplevelse.

4  Takk, Lars Ole K
OGS_11, Leder  på Molde Fjordstuer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei Lars Ole og takk for din tilbakemelding. Jeg er veldig lei for at du fikk en sånn opplevelse. At kjøttet ikke var stekt slik du hadde bestilt det er selvfølgelig ikke bra nok, men noe som kan skje av og til. problemet er selvfølgelig at vi ikke var på plass med en gang og fikk ordnet opp i det og laget en ny porsjon. Akkurat det holder IKKE mål og er i utgangspunktet noe vi er veldig bevisst på. Selv om en vin er aldri så selvforklarende så skal den selvfølgelig likevel presenteres for gjesten. her har vi rett og slett ikke levd opp til hverken våre egne eller dine forventninger og det må jeg bare få beklage. Jeg håper virkelig at vi får mulighet til å rette opp inntrykket ved en senere anledning. vær snill å ta kontakt direkte med meg neste gang så skal jeg sørge for en skikkelig kompensasjon og opplevelse.
Mvh Jan Roger Blø

Anmeldt 24. august 2018

Vi dumpa for så vidt innom restauranten p.g.a ei voldsom regnbye, men angrar ikkje . Vi åt blåskjell og fiskesuppe, begge deler meget godt og saman god service frå ein hyggeleg kelnar , følte vi at sola skein igjen i Molde!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, amtonn

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
God sjømat og et smil kan lokke frem solen på de mørkeste dager :-)

Anmeldt 7. august 2018

Vi spiste en trerettes meny, og forrett og dessert var veldig god. Hovedretten var middels. Hyggelig stemning og god service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, BirgitBr

Reisende som så på Molde Fjordstuer, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Molde Fjordstuer? Del dine erfaringer!