“Korona-utfordringen ble dessverre ikke løst på best mulig måte”
Anmeldelse av Restaurant Fjordstuene

Restaurant Fjordstuene
Vurdert som nr. 1 av 37 Restauranter i Molde
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i 3 netter og hadde gledet oss lenge på denne korte ferieturen!
Vi var her før og hadde derfor en del forventninger. Som dessverre ikke ble innfridd ila de tre dagene. Både middag som vi spiste første kveld og spesielt løsningen som hotellet hadde valgt for å servere frokost leverte dessverre ikke o henhold til forventningen. Middagen var bra, men ikke mer enn det..., til frokost hadde vi veldig begrenset med utvalg og samtidig var maten av ikke god kvalitet pluss at personalet ikke klarte å holde bordene ryddig.
Alt i alt dessverre bare 3 poeng denne gangen, dette kan dere bedre!

1  Takk, torschl
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Fjordstuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Takker for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på dette og vil gjerne ta det internt :) Ønsker dere velkommen tilbake til nye og fine opplevelser :)

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Magisk mat og opplevelse. Fiskesuppe til forrett og gratinert klippfisk til hovedrett. Overinnfridde forventningene.

Takk, Skippermann
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Fjordstuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Takker for en så fin tilbakemelding! Ønsker dere velkommen tilbake ved senere anledning :)

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Nydelig klippfiskrett, vinanbefaling som var perfekt til retten, og en fantastisk hyggelig servitør som gjorde opplevelsen enda bedre.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Lillemymona
resepsjonMF, Receptionist på Restaurant Fjordstuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Mange takker for en så hyggelig tilbakemelding :) Vi vil gjerne ta dette med oss videre! :) Ønsker deg velkommen ved senere anledning :)

Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Det her va absolutt en av de største matopplevelsene i mitt 57-årige liv Gratinert klippfisk var en rett full av delikate smaker servert med bacon, sylta rødløk og minierter mm MÅ prøves!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, otangvik1962
Anmeldt 4. januar 2020

Fiskerettene var overstekt og seige.
Klokken 2200 begynte personalet og dra på bord og stoler i lokalet for å forberede til neste dags frokost.
Servering av hovedrettene ble utført på en meget uprofesjonell måte

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Arvid S

Reisende som så på Restaurant Fjordstuene, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Restaurant Fjordstuene? Del dine erfaringer!