“Velsmak i aftensolen ved fjorden”
Anmeldelse av Restaurant Fjordstuene

Restaurant Fjordstuene
Vurdert som nr. 1 av 37 Restauranter i Molde
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger ved Storkaia med fjordutsikt og båter som kommer og går.
Vi bestilte en fem-retter utenom menyen og kjøkkenet stilte entusiastisk opp. Sjøkreps, breiflabb , kalvefilet, osteanrettning og sjokolade-mouse med et veltilpasset vintilbud. Alt delikat tilberedt, ferskt og friskt med varierte grønnsaker gode sauser. Vi benyttet tiden vel og nøt hyggen i denne intime hotellrestauranten. Meget kyndig og påpasselige servitører. Byens beste sted etter vår mening!

1  Takk, DagB45
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Fjordstuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Takker for en så hyggelig tilbakemelding :) Vi er så glad at alt var så bra! Ønsker dere velkommen tilbake ved senere anledning for nye og magiske opplevelser hos oss! :)

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i 3 netter og hadde gledet oss lenge på denne korte ferieturen!
Vi var her før og hadde derfor en del forventninger. Som dessverre ikke ble innfridd ila de tre dagene. Både middag som vi spiste første kveld og spesielt løsningen som hotellet hadde valgt for å servere frokost leverte dessverre ikke o henhold til forventningen. Middagen var bra, men ikke mer enn det..., til frokost hadde vi veldig begrenset med utvalg og samtidig var maten av ikke god kvalitet pluss at personalet ikke klarte å holde bordene ryddig.
Alt i alt dessverre bare 3 poeng denne gangen, dette kan dere bedre!

1  Takk, torschl

Takker for tilbakemeldingen din, vi setter stor pris på dette og vil gjerne ta det internt :) Ønsker dere velkommen tilbake til nye og fine opplevelser :)

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Magisk mat og opplevelse. Fiskesuppe til forrett og gratinert klippfisk til hovedrett. Overinnfridde forventningene.

Takk, Skippermann
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Fjordstuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Takker for en så fin tilbakemelding! Ønsker dere velkommen tilbake ved senere anledning :)

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Nydelig klippfiskrett, vinanbefaling som var perfekt til retten, og en fantastisk hyggelig servitør som gjorde opplevelsen enda bedre.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Lillemymona
resepsjonMF, Receptionist på Restaurant Fjordstuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Mange takker for en så hyggelig tilbakemelding :) Vi vil gjerne ta dette med oss videre! :) Ønsker deg velkommen ved senere anledning :)

Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Det her va absolutt en av de største matopplevelsene i mitt 57-årige liv Gratinert klippfisk var en rett full av delikate smaker servert med bacon, sylta rødløk og minierter mm MÅ prøves!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, otangvik1962

Reisende som så på Restaurant Fjordstuene, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Restaurant Fjordstuene? Del dine erfaringer!