“Fantastisk mat”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Her var det kjempe god service og nydelig mat. Vi bestilte klippfisk og den var like hos som den var anrettet. Anbefaler å ta turen hit

Dato for besøk: august 2019
Takk, Kjersti T
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Fjordstuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei Kjersti, tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding! Den setter vi veldig stor pris på og hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Anmeldt 27. juli 2020

Her må Dere bestille bord...Her er maten og Servicen på topp..Første kvelden ble det
Sushi..Kjøkkensjefens egen anretning..Kjempegodt...Og Delikat dandert...32 biter var nok for 2...Andre kvelden..3 retters med Entrecote som hovedrett..Mørt og godt kjøtt..
Ypperlig service av en smilende betjening...
Her er det bare å få reservert bord, enten før innsjekk eller umiddelbart etter dere har ankommet Molde Fjordhotell..
1000 Takk for Maten..Og Servicen...

1  Takk, gunnarhenriksen
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Fjordstuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takker for en så hyggelig tilbakemeldingen din! Vi setter stor pris på dette, og er så glade for å høre at du ble fornøyd! Ønsker deg velkommen tilbake ved senere anledning! :)

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Med en kort og balansert meny fant vi flere retter som fristet. En hyggelig servitør tok imot tilpasningene fra tenåringen på en god måte.
Det ble klippfisk som smakte fortreffelig.
Prikken over i'en var de hyggelige servitørene.

1  Takk, RuneLie
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Fjordstuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Takker for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker dere velkommen tilbake ved senere anledning :)

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Ikke ofte bordbestilling, mat og drikke er helt perfekt gjennomført. Fantastisk bra jobbet av de som jobber der. Maten var også veldig bra.

Takk, 89olavs
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Fjordstuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Hei og tusen takk for kjempe hyggelig tilbakemelding, den setter vi stor pris på! Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger ved Storkaia med fjordutsikt og båter som kommer og går.
Vi bestilte en fem-retter utenom menyen og kjøkkenet stilte entusiastisk opp. Sjøkreps, breiflabb , kalvefilet, osteanrettning og sjokolade-mouse med et veltilpasset vintilbud. Alt delikat tilberedt, ferskt og friskt med varierte grønnsaker gode sauser. Vi benyttet tiden vel og nøt hyggen i denne intime hotellrestauranten. Meget kyndig og påpasselige servitører. Byens beste sted etter vår mening!

1  Takk, DagB45
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Fjordstuene, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Takker for en så hyggelig tilbakemelding :) Vi er så glad at alt var så bra! Ønsker dere velkommen tilbake ved senere anledning for nye og magiske opplevelser hos oss! :)

Reisende som så på Restaurant Fjordstuene, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Restaurant Fjordstuene? Del dine erfaringer!