“Utsøkt fiskemat”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

En av de beste fiskeopplevelsene vi har hatt. Til og med burger leverte. Kjempegod service. God drikke og fantastisk dessert.

Neste gang vi er i Molde kommer vi tilbake

1  Takk, 570vidarm
Resepsjon Molde Fjordstuer, Marketing på Restaurant Hav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Den setter vi kjempe stor pris på. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 20. juli 2021

Jeg valgte meg sushi til middag - det er jo ikke så veldig spesielt så derfor midt på treet terningkast. Men sushien var kjempegod og vi fikk topp service. Satt på den hyggelige uteserveringen med nydelig utsikt. Min mann spiste klippfiks og gav seg ende over - han hadde aldri smakt noe så godt. Så full score fra ham :-)

2  Takk, Trollmor

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Fortreffelig service og utmerket mat. Vi var fire stykk som alle var strålende fornøyd med besøket. Her er det ingenting å utsette. Kommer igjen

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, TorgeirLW
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Hav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Mange takk for en så hyggelig tilbakemelding! Setter stor pris på dette og ønsker dere velkommen tilbake til oss!!! :)

Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Skaffet meg bord selv om det meste allerede var bestilt. Fikk en fantastisk fiskesuppe, og sjokolade-dessert. Hyggelig service fra min svenske kelner

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, IvarM787
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Hav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!
Veldig hyggelig at du hadde en bra opplevelse:)
Du er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 13. august 2020

Vi bestilte fiskesuppe og gratinert klippfisk, noe som virkelig kan anbefales. Fantastisk gode smaker, god atmosfære og god service. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, monahultmann
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Hav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Tusen takk for din gode tilbakemelding og enda hyggeligere at du hadde en flott opplevelse. Vi håper å se deg igjen ved neste anledning :-)

Reisende som så på Restaurant Hav, så også på

Har du vært i Restaurant Hav? Del dine erfaringer!