“Nydelig beliggenhet”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. juli 2021

Vi spiste fiskesuppe og hadde en deilig opplevelse. Masse smakfull fisk, olivenbrød.
Alt fulgt av en nydelig chablis.
Personalet var effektive, men vil ikke ha vondt av et smilekurs. Det vil heve opplevelsen.

Takk, magnusg173
Resepsjon Molde Fjordstuer, Marketing på Restaurant Hav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei og tusen takk for fin tilbakemelding. Den setter vi stor pris på! Velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Et perfekt måltid der alt var bra, service, mat og vin. Rask og oppmerksomt personsonale, hurtig og hyggelig. Her kommer vi nok tilbake.

1  Takk, j0hanpeter_
Resepsjon Molde Fjordstuer, Marketing på Restaurant Hav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei og tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding! Vi håper å se deg tilbake snart :)

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

En av de beste fiskeopplevelsene vi har hatt. Til og med burger leverte. Kjempegod service. God drikke og fantastisk dessert.

Neste gang vi er i Molde kommer vi tilbake

1  Takk, 570vidarm

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Den setter vi kjempe stor pris på. Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 20. juli 2021

Jeg valgte meg sushi til middag - det er jo ikke så veldig spesielt så derfor midt på treet terningkast. Men sushien var kjempegod og vi fikk topp service. Satt på den hyggelige uteserveringen med nydelig utsikt. Min mann spiste klippfiks og gav seg ende over - han hadde aldri smakt noe så godt. Så full score fra ham :-)

2  Takk, Trollmor

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Fortreffelig service og utmerket mat. Vi var fire stykk som alle var strålende fornøyd med besøket. Her er det ingenting å utsette. Kommer igjen

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, TorgeirLW
resepsjonMF, Marketing på Restaurant Hav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Mange takk for en så hyggelig tilbakemelding! Setter stor pris på dette og ønsker dere velkommen tilbake til oss!!! :)

Reisende som så på Restaurant Hav, så også på

Har du vært i Restaurant Hav? Del dine erfaringer!