“Dårlig opplevelse”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Små porsjoner - god mat - men fiskesuppen var alt for syrlig - ryddet bort drikke da vi spurte etter regning , uten at vi var ferdige

Takk, Grethe L
Resepsjon Molde Fjordstuer, Markedsføring på Restaurant Hav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2022

Hei og takk for evalueringen Grethe. Vi skal videreføre tilbakemeldingen din til de på kjøkkenet, vi håper at du kommer tilbake ved en senere anledning sånn at vi får rette opp i feilene som ble gjort. Ha en fin dag videre:)

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og drikke, men ble ganske oversett av servitørene. Ble ikke mye frivillig oppsøkt underveis i måltidet og måtte prøve lenge for å få kontakt for regningen. Fulgte heller ikke opp da vi endelig hadde fått betalt, for å si takk og hadet. Vi endte med å gå istedenfor å vente lenge nok en gang. Altså en skuffende serviceopplevelse med mye venting!

Takk, 1zzyh
Hotell M, Annet på Restaurant Hav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Beklager så mye for en dårlig opplevelse, sånn skal det ikke være.
Tusen takk for at du deler dette med oss slik at vi kan ta tak i dette slik at vi kan forbedre oss.
Håper du kommer tilbake slik at vi kan gi deg en bedre opplevelse:)

Anmeldt 26. juli 2021

Vi spiste fiskesuppe og hadde en deilig opplevelse. Masse smakfull fisk, olivenbrød.
Alt fulgt av en nydelig chablis.
Personalet var effektive, men vil ikke ha vondt av et smilekurs. Det vil heve opplevelsen.

Takk, magnusg173
Resepsjon Molde Fjordstuer, Marketing på Restaurant Hav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei og tusen takk for fin tilbakemelding. Den setter vi stor pris på! Velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Et perfekt måltid der alt var bra, service, mat og vin. Rask og oppmerksomt personsonale, hurtig og hyggelig. Her kommer vi nok tilbake.

1  Takk, j0hanpeter_
Resepsjon Molde Fjordstuer, Marketing på Restaurant Hav, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei og tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding! Vi håper å se deg tilbake snart :)

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

En av de beste fiskeopplevelsene vi har hatt. Til og med burger leverte. Kjempegod service. God drikke og fantastisk dessert.

Neste gang vi er i Molde kommer vi tilbake

1  Takk, 570vidarm

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Den setter vi kjempe stor pris på. Hjertelig velkommen tilbake :)

Reisende som så på Restaurant Hav, så også på

Har du vært i Restaurant Hav? Del dine erfaringer!