“God mat men litt kaos”

Restaurant Smile - Thai & Sushi
Vurdert som nr. 8 av 37 Restauranter i Molde
Beskrivelse: Smile ble startet med et ønske om å tilby Moldensere og tilreisende god, sunn og rimelig mat. Vår bakgrunn ligger i Thailand, og det var derfor et naturlig tema for restauranten. Vi har vokst opp med denne maten, og vet hva som skal til for et perfekt måltid. Sushi var et stort savn i byen, og med vår kunnskap også der, var det naturlig å inkludere dette i menyen. Hos Smile er kvalitet, smak og trivsel viktigere enn alt annet, og vi ser frem til å servere deg! Vi setter stor pris på gjestene i restauranten vår, men vet at det ikke alltid passer eller er praktisk å spise der. Vi tilbyr derfor alle våre retter som både takeaway og catering, slik at maten ikke blir en hindring i din hverdag eller ditt arrangement. Ring oss og vi stiller! Vi tilbyr også lunsjavtaler for bedrifter og andre som ønsker å spice opp lunsjen litt.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi spise thaimaten og den var god. Restauranten bar litt preg av dårlig system og uerfarende servitører. Ting tok tid!

Takk, kubjelle

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Hadde gleda oss til sushi, men kom til en restaurant i kaos. Ingen hjalp oss med å finne bord, det var heller ingen informasjon om korleis dei tok imot bestilling, samtlige bord stod fulle av skitne tallerkar som dei ikkje hadde rydda for nye kunder. Vi gikk til en anna plass Kjem ikkje til å prøve meg her igjen.

Takk, frkcurry
SmileMolde, Eier på Restaurant Smile - Thai & Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Takk for tilbakemeldingen. Vi hadde noen uforutsette utfordringer går, men gjestene skal uansett ikke bli møtt slik når de kommer. Vi må bare beklage, lære av dette, og håpe at dere en gang senere allikevel vil la oss få muligheten til å rette opp inntrykket.

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

God mat! Bestiller ofte take away, men denne gangen spiste vi der. Blid servitør, litt ventetid og maten kom ikke likt til alle, men gikk fint det også. God mat! Anbefaler kylling med red curry!

Takk, Millyen1
SmileMolde, Eier på Restaurant Smile - Thai & Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Tusen takk :-D

Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig god sushi men skulle ønske utvalget ble litt større, kunne godt tenkt meg mer å velge i men kvaliteten er upåklagelig.
Litt vanskelig med parkering osv når man skal hente take-away.

Takk, empiretm
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god sushi, men servicen var ikke mye å skryte av. Til tross for nesten tom restaurant måtte vi påkalle kelner og spørre om å få bestille etter ca 10 min. Når vi fikk maten så vi ikke mer til kelneren, fikk ikke tilbud om verken mere drikke eller annet. Satt i ca 20 min etter at maten var spist opp, før vi igjen måtte påkalle kelneren for å få betale, og fikk verken spørsmål om vi ville ha dessert eller mer å drikke. Neste gang tar vi med maten hjem.

1  Takk, moniithe

Reisende som så på Restaurant Smile - Thai & Sushi, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Restaurant Smile - Thai & Sushi? Del dine erfaringer!