“God og rimelig mat”

Restaurant Smile - Thai & Sushi
Vurdert som nr. 9 av 34 Restauranter i Molde
Beskrivelse: Smile ble startet med et ønske om å tilby Moldensere og tilreisende god, sunn og rimelig mat. Vår bakgrunn ligger i Thailand, og det var derfor et naturlig tema for restauranten. Vi har vokst opp med denne maten, og vet hva som skal til for et perfekt måltid. Sushi var et stort savn i byen, og med vår kunnskap også der, var det naturlig å inkludere dette i menyen. Hos Smile er kvalitet, smak og trivsel viktigere enn alt annet, og vi ser frem til å servere deg! Vi setter stor pris på gjestene i restauranten vår, men vet at det ikke alltid passer eller er praktisk å spise der. Vi tilbyr derfor alle våre retter som både takeaway og catering, slik at maten ikke blir en hindring i din hverdag eller ditt arrangement. Ring oss og vi stiller! Vi tilbyr også lunsjavtaler for bedrifter og andre som ønsker å spice opp lunsjen litt.
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat med masse smak. Nydelig anrettet da den ble servert. Vi spiste både sushi og thaimat og alt smakte fortreffelig.
Hvis skal trekke ned på noe er personalet. Litt småstressa og lite vennlige. Ingen spørsmål om maten var god eller om vi manglet noe. Renholder kunne vært bedre

Takk, nedzadaf
Restaurant Smile - Molde, Eier på Restaurant Smile - Thai & Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei! Flott at dere satte pris på maten! Vi må bare beklage at dere ikke opplevde personalet som så imøtekommende som det vi er kjent for, dette vil vi jobbe med sammen med de ansatte. Det er lett å bli stresset i en travel restaurant, men slik skal det ikke oppleves. Vi setter pris på tilbakemeldingen din!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Lang ventetid på sushi, men nydelig mat! Opplevelsen litt ødelagt av gjester som snakket svært høylytt. Den hyggelige, unge servitøren med langt, mørkt hår gjorde sitt ytterste for å gi god service til alle. Akustikken i rommet kan med fordel forbedres. Vi kommer gjerne tilbake hit!

Takk, jillgH4758FQ
Restaurant Smile - Molde, Eier på Restaurant Smile - Thai & Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei! Takk for tilbakemeldingen, glad du likte maten og servicen! Det kan være noe støy når det er mange gjester, eller noen snakker høyt som du sier, vi jobber med planer for å bedre dette. Velkommen igjen!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi tuklet litt med bestillingen, da den måtte gjøres på mobil og QR-kode. På min mobil kom vi rett og slett ikke gjennom med selve bestillingen og ble bare bedt om å registrere telefonnummer igjen og igjen uten å komme videre. Vanskelig å få kontakt med betjeningen for å få bistand. Så vi måtte bruke min datters mobil til dette (med den - android - så gikk det greit).
Min mann og datter spiste ulike thai retter og var fornøyd, jeg bestilte en sushi-meny som også var bra - bortsett fra at det var svært lite soyasaus. Igjen ikke mulig å få kontakt med personalet for å be om mer. Også litt dårlig at min sushi kom 10 min etter at resten av familien fikk sin mat (og igjen ikke mulig å få øyekontakt med noen for å etterlyse maten)
Konklusjonen er at maten egentlig kunne gitt stedet full pott, men at de så til de grader stoler på den elektroniske bestillingsløsningen at de ikke egentlig ser gjestene sine.

Takk, EllenChr

Hei! Det er ikke meningen at elektronikken skal være dominerende, her har nok en meget travel sommer spilt en rolle ved at veldig mange har benyttet nettopp appen for å bestille. Smile er og skal være et sted der servicen står i sentrum, og gjestene skal selvfølgelig få oppmerksomhet og god hjelp med bestillingen. Vi har noen nyansatte, men her må det skjerpings til.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag på Smile. Maten var god, var fornuftig priset, og kom igrunn ganske raskt. Restauranten vinner ingen pris for atmosfære og lokalene, men maten er bra. Kommer gjerne igjen ved en senere anledning.

Takk, Westfield_no
Restaurant Smile - Molde, Eier på Restaurant Smile - Thai & Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Hei! Takk for omtalen, hyggelig at dere likte maten og er enig i våre tanker om at god mat ikke nødvendigvis må være dyrt Lokalene ble utvidet for ikke så veldig lenge siden, og er «work in progress» etter at pandemien satte ting litt på vent. Her vil det skje ting fremover, kanskje allerede ved deres neste besøk? Velkommen igjen!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fint lokale, flott meny som var godt merket med allergener. Bestilte diverse sushi og fiskepinner til minsten. Ventet over 45 minutter på maten, og når den omsider kom ba jeg som glutenallergiker om glutenfri soya, alt vi hadde bestilt var merket uten gluten i menyen, men får da beskjed av servitøren om at sausen de har brukt på toppen ikke er glutenfri. Sier at det må være feil, og servitøren blir sur og lite kundevennlig, men vi ender til slutt opp med å få lagd den ene makien på nytt. Denne var kastet i hop og smakte ikke bra! Resten av maten smakte helt utsøkt, men forferdelig kundebehandling ødela dessverre hele besøket for oss.

Takk, Tor Morten S
Restaurant Smile - Molde, Eier på Restaurant Smile - Thai & Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Må bare beklage denne opplevelsen, dette er ikke normalen hos oss! Vi er kjent for og stolt av våre smilende og hjelpsomme servitører, og slik skal det alltid være. Det med soyasausen er åpenbart en glipp i en hektisk tid, men skal selvsagt ikke skje. Her må vi gå gjennom og evt. skjerpe rutinene. Hyggelig at resten av måltidet falt i smak, håper dere vil gi oss en sjanse til.

Reisende som så på Restaurant Smile - Thai & Sushi, så også på

Har du vært i Restaurant Smile - Thai & Sushi? Del dine erfaringer!