“En av de beste vi har spist på i Norge”

Restaurant Smile - Thai & Sushi
Vurdert som nr. 10 av 34 Restauranter i Molde
Beskrivelse: Smile ble startet med et ønske om å tilby Moldensere og tilreisende god, sunn og rimelig mat. Vår bakgrunn ligger i Thailand, og det var derfor et naturlig tema for restauranten. Vi har vokst opp med denne maten, og vet hva som skal til for et perfekt måltid. Sushi var et stort savn i byen, og med vår kunnskap også der, var det naturlig å inkludere dette i menyen. Hos Smile er kvalitet, smak og trivsel viktigere enn alt annet, og vi ser frem til å servere deg! Vi setter stor pris på gjestene i restauranten vår, men vet at det ikke alltid passer eller er praktisk å spise der. Vi tilbyr derfor alle våre retter som både takeaway og catering, slik at maten ikke blir en hindring i din hverdag eller ditt arrangement. Ring oss og vi stiller! Vi tilbyr også lunsjavtaler for bedrifter og andre som ønsker å spice opp lunsjen litt.
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Kjempegode vårruller til forrett etterfulgt av en biffrett og en kyllingrett med knasende ferske, sprøstekte grønnsaker. Hyggelige ansatte i helt greie lokaler. Store porsjoner til en ok pris. Litt ventetid på maten, men det er ikke annet å vente med mange gjester i restauranten og mange som henter take away på en lørdag kveld.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, RB844

Anmeldt 14. august 2021

Jeg hadde en veldig skuffende opplevelse i dag, som gjorde meg både sint og lei meg.
Jeg har bestilt Khao pad og har sagt ifra til servitør, at jeg ønsker ikke kylling i den, men vil ha det med scampi (det kommer som et fritt valg i meny). Servitøren tok i mot bestilling og etter noen min jeg hørte at hun ble kalt inn på kjøkkenet. Hun gikk dit og så kom til meg og spurte om det var slik at jeg skal ikke ha kylling. Jeg bekreftet det. Må bare si at det var en rolig lørdagskveld og det så ikke ut til å være travelt på restauranten. Kl var 17.
Så kom det maten min, luktet godt og jeg begynte å spise. Med en gang kjente en fremmed smak. Spiste litt til og så plutselig noe som lignet soyabit. Har noen ganger opplevd å spise Khao pad med soya så jeg smakte på den. Det var kylling!
De har laget feil matrett og bestemte seg for å gjøre det billig- bare røsket ut kyllingbiter og så skulle jeg være fornøyd. Det var ikke greit i det hele tatt og det sa jeg ifra. Har vært vegetarianer i 20 år og det har aldri skjedd noe slik før. Trenger jeg å si at jeg ble forbannet? Respektløst. Kommer aldri dit igjen.

Takk, elenamF4054RH
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat med masse smak. Nydelig anrettet da den ble servert. Vi spiste både sushi og thaimat og alt smakte fortreffelig.
Hvis skal trekke ned på noe er personalet. Litt småstressa og lite vennlige. Ingen spørsmål om maten var god eller om vi manglet noe. Renholder kunne vært bedre

Takk, nedzadaf
Restaurant Smile - Molde, Eier på Restaurant Smile - Thai & Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei! Flott at dere satte pris på maten! Vi må bare beklage at dere ikke opplevde personalet som så imøtekommende som det vi er kjent for, dette vil vi jobbe med sammen med de ansatte. Det er lett å bli stresset i en travel restaurant, men slik skal det ikke oppleves. Vi setter pris på tilbakemeldingen din!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Lang ventetid på sushi, men nydelig mat! Opplevelsen litt ødelagt av gjester som snakket svært høylytt. Den hyggelige, unge servitøren med langt, mørkt hår gjorde sitt ytterste for å gi god service til alle. Akustikken i rommet kan med fordel forbedres. Vi kommer gjerne tilbake hit!

Takk, jillgH4758FQ
Restaurant Smile - Molde, Eier på Restaurant Smile - Thai & Sushi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei! Takk for tilbakemeldingen, glad du likte maten og servicen! Det kan være noe støy når det er mange gjester, eller noen snakker høyt som du sier, vi jobber med planer for å bedre dette. Velkommen igjen!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi tuklet litt med bestillingen, da den måtte gjøres på mobil og QR-kode. På min mobil kom vi rett og slett ikke gjennom med selve bestillingen og ble bare bedt om å registrere telefonnummer igjen og igjen uten å komme videre. Vanskelig å få kontakt med betjeningen for å få bistand. Så vi måtte bruke min datters mobil til dette (med den - android - så gikk det greit).
Min mann og datter spiste ulike thai retter og var fornøyd, jeg bestilte en sushi-meny som også var bra - bortsett fra at det var svært lite soyasaus. Igjen ikke mulig å få kontakt med personalet for å be om mer. Også litt dårlig at min sushi kom 10 min etter at resten av familien fikk sin mat (og igjen ikke mulig å få øyekontakt med noen for å etterlyse maten)
Konklusjonen er at maten egentlig kunne gitt stedet full pott, men at de så til de grader stoler på den elektroniske bestillingsløsningen at de ikke egentlig ser gjestene sine.

Takk, EllenChr

Hei! Det er ikke meningen at elektronikken skal være dominerende, her har nok en meget travel sommer spilt en rolle ved at veldig mange har benyttet nettopp appen for å bestille. Smile er og skal være et sted der servicen står i sentrum, og gjestene skal selvfølgelig få oppmerksomhet og god hjelp med bestillingen. Vi har noen nyansatte, men her må det skjerpings til.

Reisende som så på Restaurant Smile - Thai & Sushi, så også på

Har du vært i Restaurant Smile - Thai & Sushi? Del dine erfaringer!