“Hæ MEGET oppegående ”
Anmeldelse av Amalie

Amalie
Vurdert som nr. 7 av 43 Restauranter i Molde
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Hæ kom her uten forventninger , de innfridde 100prosent ,hyggelig betjening med anbefalinger på mat og vin , hyggelig atmosfære , god og mye mat både a’lacart og buffe kan anbefales , HER VAR DET hyggelig og dette anbefales dersom en er i Molde og skal ha et godt og hyggelig måltid

Takk, 852jarlem

Anmeldt 18. september 2018

Vi var her på en fredagskveld og etter å ha blitt tilbydd buffet gikk vi for kremet fiskesuppe etterfulgt av hvitløksgratinert biff. Begge deler smakte over middels. En trivelig restaurant som er litt uformell og rustikk i stilen.
Ekstra pluss for veldig hyggelig betjening.

1  Takk, Janerlve
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi var 3 stk som valgte dette stedet etter gode anbefalinger fra TripAdvisor. Ble hyggelig mottatt og ble anbefalt buffe. Vi var 2 som valgte buffe og tredjemann indrefilet med fløtegratinerte poteter. Buffeen var helt grei og ikke mere. Mye mat for de som er sultne. Indrefilet smakte godt over snittet. Hyggelig servitør som anbefalte oss severdigheter i omegn. Kan anbefales.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, tor56Haugesund
Anmeldt 8. august 2018

Vi har spist der mange ganger før og ble ikke skuffet nå heller . Denne gangen falt valget på husets lørdagsbiff servert med en kjempegod bernaise . Kjøttet var av den virkelig møre typen.
Mens vi ventet på maten kom det brød og hvitløksmør på bordet . Og for en søtmons er sjokoladefoundanten deres helt der oppe og et kunstverk i seg selv .Skulle tatt bilde av den ! Her er alt hjemmelaget .
Betjeningen var som vanlig oppmerksom og hyggelig og vi gikk fornøyde derfra nok en gang .

M og I

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, martinmolde54
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Var der med min mann. Kom dit uten forhåpninger, sjekket bare nærmeste restaurant. Ble møtt av verdens hyggeligste dame! Fikk servert drikke fort, ble følget opp underveis, med hjemmebakt brød og hjemmelaget hvitløkssmør. Nydelig middag og kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Silje R

Reisende som så på Amalie, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Amalie? Del dine erfaringer!