“God mat! ”
Anmeldelse av Amalie

Amalie
Vurdert som nr. 4 av 43 Restauranter i Molde
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Kjempegod mat og veldig hyggelig betjening. Kokken gjør en veldig god jobb!
Kommer garantert tilbake om vi er i Molde igjen!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 771daniel

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Vi fant stedet på TripAdvisor og bestemte oss for å teste det ut. Sjarmerende sted med hyggelig betjening. Vi bestilte en flaske husets vin, carpaccio til forret og hjortefilet til middag. Vinen var kjempe god og carpaccioen var god. Hjortefilet en var dessverre overstekt, men eller var retten god. Alt i alt svært hyggelige opplevelse.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 354tingh
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Vi var på dagstur til Molde og så Amalie restaurant på Google maps, hvor de hadde lagt ut en del av menyen sin. Der la vi merke til at de serverer hjort, så da tok vi sjansen på en bedre middag her.

Vi ble ønsket velkommen på en hærlig, varm måte hvor servitøren viste oss alt de hadde i bufféen, for deretter å vise oss til bordet.
Desverre var de tomme for hjort denne dagen.
Men min mor og jeg gikk for blåskjell til forrett og grillet indrefilet til hovedrett.

Blåskjellene var utrolig gode, forretten var kanskje litt stor for mor, men det gjorde ingenting for meg.

Indrefileten var også veldig god, min var riktig stekt medium minus, men min mors var kanskje litt for godt stekt. Dog dette gjorde ingenting for smakens skyld. Mye mat!

Til dessert prøvde jeg sjokoladefondanten. Den var også meget god, og perfekt liten størrelse. Desverre var jeg for mett til å spise opp hele kunstverket.

Min far spiste fra den varierte bufféen. Han var meget fornøyd med utvalget. Topp fiskesuppe.

Servicen var formidabel! Hun vartet oss opp og passet på at vi hadde hva vi trengte hele tiden, uten å være påtrengende.
Helt fantastisk! (obs, det er ikke mulig å legge inn tips når man betaler med tap)

Musikken var også perfekt, volum og sjangrevalg.

10/10 ta turen!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 568emilies
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Skulle ha oss en god middag, og hadde hørt at Amalie var en koselig restaurant.
Det kan vi så absolutt skrive under på.
Ble behagelig og veldig godt fulgt opp i hele måltidet med dempet tilstedeværelse, behagelig småprat og smil.
Tusen takk for oss, anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 6523Trond
Anmeldt 20. august 2019

Bestilte klippfisk og fikk det etter kort ventetid. Moldes beste klippfisk ?. Litt bortgjemt restaurant men vel verdt å" lete" opp.Hyggelig vertskap og fornuftige priser. En av Moldes beste spisesteder.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, FrankWilly

Reisende som så på Amalie, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Amalie? Del dine erfaringer!