“Ok mat. Store porsjoner, men”
Anmeldelse av Restaurant Amalie

Restaurant Amalie
Vurdert som nr. 3 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Ok mat. Store porsjoner, men grønnsakene var rå. Hyggelig betjening, men dårlig service. Trist lokale med dårlig utsikt.

1  Takk, mariemyba

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt og fått bord kl 20. Det samme hadde flere andre. Men ble lang køtid uten at betjeningen informerte om at det kunne bli litt ventetid. Etter tre kvarter fikk vi sitte ned.
Jenta som hadde sin andre kveld på jobb, tok godt vare på oss med rask servering av vin og mottak av matbestilling. Maten ble servert halv ti.
Betjeningen jobbet hardt, men det manglet på organiseringen, - noe som må være ledelsens ansvar. Maten var god og greit anrettet da vi endelig fikk den.

3  Takk, Rolf H

Under middels
Spiste pizza , grei på smak men for lite stekt , deigete bunn og smørkniver som slet med å komme igjennom bunnen
Grei sprøstekt , men pga tykkelse på bunnen var den ikke ferdig stekt

Takk, bananerogepler
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Carpaccioen og pizzaen var middels, mens biffen var veldig god, noe kyllingen og fiskesuppen også var.

Takk, Vilius B
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste to forskjellige typer fisk, begge var veldig gode. Pent anrettet og godt tilbehør. Fine lokaler. Minus for at de ikke hadde cider og at ikke personalet ( den vi var i kontakt med) ikke snakket norsk, var vanskelig å forstå, men kan anbefale stedet på grunn av den gode maten og de hyggelige omgivelsene.

Takk, Marixx190479

Reisende som så på Restaurant Amalie, så også på

Har du vært i Restaurant Amalie? Del dine erfaringer!