“God mat og bra service”
Anmeldelse av Amalie

Amalie
Få mat levert
Vurdert som nr. 5 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 26. juli 2020

Maten var kjempegod. Jeg fikk tilpasset til min allergi og fatene stod tomme da vi var ferdig. Bra og rask service var det og.

Takk, KariL461

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi var innom Amalie på vei fra Molde. For vår del framstod restauranten som et profesjonalisert skolekjøkken hvor ikke alle har fulgt like godt med i timen. Det tok lang tid før noen tok oss i mot (fordi lokalet er utformet på en måte som gjør at gjesten ikke blir sett før vedkommende har gått langt inn i restauranten), og vi ble ekspedert av mange forskjellige personer. Betjeningen var hyggelig og smilte bredt, men det hjelper lite når de hadde dårlig peiling på det de drev med. Maten var under middels (både forrett og hovedrett var uforholdsmessig store), en del grønnsaker var rå, og det skortet generelt litt på gjennomføringen hos Amalie.

1  Takk, olemj2018
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Ok mat. Store porsjoner, men grønnsakene var rå. Hyggelig betjening, men dårlig service. Trist lokale med dårlig utsikt.

1  Takk, mariemyba
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt og fått bord kl 20. Det samme hadde flere andre. Men ble lang køtid uten at betjeningen informerte om at det kunne bli litt ventetid. Etter tre kvarter fikk vi sitte ned.
Jenta som hadde sin andre kveld på jobb, tok godt vare på oss med rask servering av vin og mottak av matbestilling. Maten ble servert halv ti.
Betjeningen jobbet hardt, men det manglet på organiseringen, - noe som må være ledelsens ansvar. Maten var god og greit anrettet da vi endelig fikk den.

3  Takk, herrol
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Under middels
Spiste pizza , grei på smak men for lite stekt , deigete bunn og smørkniver som slet med å komme igjennom bunnen
Grei sprøstekt , men pga tykkelse på bunnen var den ikke ferdig stekt

Takk, bananerogepler

Reisende som så på Amalie, så også på

Har du vært i Amalie? Del dine erfaringer!