“Beste fisken i hele sommer”
Anmeldelse av Restaurant Amalie

Restaurant Amalie
Få mat levert
Vurdert som nr. 5 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Middag med fruen før vi skulle ombord i hurtigruta til Bergen. Kom fra konfirmasjon i Øksendal og skulle med hurtigruta til Bergen, vi kjørte via atlanterhavsveien og til Molde. Var inne og så på menyen på nett, vi var begge sugne på fisk. Tok sikte på Amalie for middag, det var ledig bord søndags ettermiddag/ kveld. Ble tatt godt imot av en hyggelig servitør. Bestemte oss kjapt for ovnsbakt klippfisk med rotgrønnsaker og potetpure. Ble ikke skuffet når mayen kom på bordet, det smakte helt utrolig godt, tommel opp opp opp, hehe. Delte en karamellpudfing til dessert, fantastisk god den og, gikk derfra smilende og mette. Og ja toalettene holdt samme klasse rene og fine. Så og at bordene og stoler ble grundig vaska med sprit/desifisertfør de neste gjester fikk sette seg ned. Om vi noen gang er i Molde igjen vet vi hvor vi skal spise middag

1  Takk, 711olejohnnyb

Anmeldt 15. august 2020

Vi var 4 voksne som skulle kose oss med god mat og drikke. Og det ble vellykketNydelig mat, breiflabb og klippfisk. Store porsjoner, og nydelig tilberedt. Kelneren var meget oppmerksom, og var tilstede ved behov.
Tusen takk for en herlig aften

1  Takk, Ragnar H
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Enkel å finne.
Lite variert meny. Det går i biff eller klippfisk.
Valgte en krydderbiff. Kjøttet var seigt.
Omtrent ikke noe tilbehør i form av grønnsaker.
Det kan velges mellom bakt potet og friterte poteter.
Siden jeg ikke kan spise potet, ba jeg om salat som erstatning. Dette overså kelner glatt.
Lokalet er trivelig nok. Rene lokaler.
Men det er for dyrt i forhold til va man sitter igjen med.
Det finnes bedre restauranter i Molde.

Takk, janf288
Anmeldt 1. august 2020

Vi besøkte denne restauranten for noen år siden, og alt var perfekt den gang. Nå var alt bare kaos. De 2 servitørene hadde visstnok jobbet bare 1-2 dager, og de kunne ingen ting. Meny måtte vi hente selv etter ca. 30 minutter uten noen form for oppmerksomhet. Jeg bestilte klippfisk, og den var for så vidt OK, men medfølgende brokkoli var helt kald. Min kone bestilt en normal pizza, men fikk en pizza ment for takeaway som var så stor at den ikke fikk plass på bordet. Dette ble løst ved at kun halve pizzaen ble servert. Det var den dårligst pizza vi noen gang har sett og spist! Bunnen var stort sett klissete og nærmest rå og rett og slett uspiselig. Da vi ba om regningen, var pizzaen ført opp med full takeaway-pris. Her har nåværende eiere mye å ta fatt i dersom dette igjen skal bli et attraktivt spisested!

2  Takk, Norwegian425
Anmeldt 26. juli 2020

Hyggelig betjening og, ingen spesiell atmosfære, hadde gledet oss til en hyggelig og fin avslutning på ferien...bestilte breiflabb, men pga av lite muligheter med tilpasning i forhold til laktoseintoleranse ble dette en gørr kjedelig opplevelse. Fisken var god, men ble "dratt ned" av smakløse tørre poteter som egentlig skulle vært en pure, ble ikke opplyst om at den ble byttet ut... skuffende lite utvalg av laktosefri dessert...enhver god restaurant bør alltid ha et sjokoladealternativ på lur

1  Takk, 544stinem

Reisende som så på Restaurant Amalie, så også på

Har du vært i Restaurant Amalie? Del dine erfaringer!