“Veldig godt alternativ i Molde”
Anmeldelse av Restaurant Amalie

Restaurant Amalie
Vurdert som nr. 3 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig sted med vennlig personale. Stort sett var de oppmerksomme også, noe vi ikke er bortskjemt med på norske restauranter. Solide porsjoner, og godt tilberedt. Vi hadde klippfisk med chili, en spennende variant, og indrefilet. Desserten, en sjokoladefondant, var eksepsjonelt god og lekkert anrettet.

1  Takk, Sandalsand

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

En bortgjemt perle. Maten var helt perfekt! Litt dårlig norsk kunnskaper men går man inn med åpen sinn blir man ikke skuffet ;) Spiste klippfisk og blåskjell og det var fortreffelig.

Takk, astriiine
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å sjekke ut dette stedet på bakgrunn av gode anmeldelser. Da pizzaen kom var den svidd, og hadde dessuten ikke noe særlig smak. Vi slapp å betale og servitrisen var hyggelig, men ville nok valgt et annet sted å spise. Pizza er de hvertfall ikke gode på.

1  Takk, IngeborgSkage
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Personalet hadde ingen kjennskap til hverken meny, eller mat. Hovedretten , fiskesymfoni var helt grei, men resten ble nesten komisk dårlig. 3 av 5 hvitviner på menyen hadde de ikke, og når jeg spurte om vinen var tørr så forsto de faktisk ikke spørsmålet. Beklager, men dette fristet IKKE til gjentagelse. Styr unna!

Takk, Mai-Eva K
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Jeg ønsket å avslutte turen vår til Molde med en bedre middag sammen med familien.
Etter å ha sjekket menyer og omtaler falt valget på Amalie. Vi var fire voksne og alle bestilte grillet indrefilet, men med forskjellige poteter. Det var mye som fristet på menyen, og vanskelig å velge.
Biffen var helt nydelig. Perfekt grillet «skorpe» og så mør at den smeltet i munnen. Grønnsakene var litt underkokte og harde. Men soppen skulle vi gjerne hatt mere av.
Vi valgte tre forskjellige desserter, og alle var veldig fornøyde. Servicen var upåklagelig, av en ensom men veldig hyggelig og oppmerksom servitør. Vi skulle gjerne tipset han for den gode servicen som gjorde besøket vårt ekstra hyggelig. Men vi betalte med kort, og han sa at da var det dessverre ikke mulig. Så neste gang tar vi med kontanter.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, KathrineS107

Reisende som så på Restaurant Amalie, så også på

Har du vært i Restaurant Amalie? Del dine erfaringer!