“Styr unna!”
Anmeldelse av Restaurant Amalie

Restaurant Amalie
Vurdert som nr. 3 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig skuffet. Vi besøkte stedet fordi det hadde høy rating på tripadvisor. De serverer tørt ferdig oppskåret brød fra Rema 1000 og de samme grønnsakene til alle rettene. Vi bestilte forskjellige retter fra biff til breiflabb. Rødvinen var itillegg varm. De som jobbet der var hyggelige, men maten var skuffende. Vi kommer ikke tilbake.

2  Takk, 801siljeb

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig skuffende mat! Lokalet er slitt, og det serveres ferdigskåret kneipbrød fra matbutikken før maten. Hovedretten med ovnsbakt klippfisk var skuffende med dårlig sammensetning av råvarer og tilberedning.

Takk, kristinebA317BN
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig sted med vennlig personale. Stort sett var de oppmerksomme også, noe vi ikke er bortskjemt med på norske restauranter. Solide porsjoner, og godt tilberedt. Vi hadde klippfisk med chili, en spennende variant, og indrefilet. Desserten, en sjokoladefondant, var eksepsjonelt god og lekkert anrettet.

1  Takk, Sandalsand
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

En bortgjemt perle. Maten var helt perfekt! Litt dårlig norsk kunnskaper men går man inn med åpen sinn blir man ikke skuffet ;) Spiste klippfisk og blåskjell og det var fortreffelig.

Takk, astriiine
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å sjekke ut dette stedet på bakgrunn av gode anmeldelser. Da pizzaen kom var den svidd, og hadde dessuten ikke noe særlig smak. Vi slapp å betale og servitrisen var hyggelig, men ville nok valgt et annet sted å spise. Pizza er de hvertfall ikke gode på.

1  Takk, IngeborgSkage

Reisende som så på Restaurant Amalie, så også på

Har du vært i Restaurant Amalie? Del dine erfaringer!