“Hyggelig sted - med nydelig mat!”
Anmeldelse av Restaurant Amalie

Restaurant Amalie
Vurdert som nr. 3 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi var 4 par som ankom Amalie uten bordreservering, men plass ordnet de for oss.
Kelner var veldig hyggelig og gjorde alt han kunne for at vi skulle få gode opplevelser - og det fikk vi!

Maten smakte fortreffelig for alle sammen, både hovedretter og dessert.

Lokalene var flotte

Anbefales på det sterkeste

Takk, 2512henning

Anmeldt 1. august 2021

Forrettene var nydelig, vi hadde tre nydelige hovedretter virkelig smaksopplevelse. Dette bør prøves.

Takk, Åge S
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk servert en utmerket klippfisk, noe av det beste jeg har spist i sommer. Vi ble servert av en hyggelig men totalt uvitende servitør. Varm prosecco, varm vin. Vi ber om at begge deler kjøles, men de skjenker opp før de setter den i isbøtte. Lener seg over bordet og ber om å sende oss de brukte tallerkenen. Søler og ler av egne feil, det hele var bare rart

Takk, AOMeberg
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi ankom ca. 20:30 og ble tatt imot med åpne armer. Svært hyggelig velkomst av servitøren, som var blid og imøtekommende. Vi bestilte Carpaccio som forrett og den var helt ypperlig! Videre bestilte vi hvitløksmarinert indrefilet av storfe med medium stekegrad. Stekegraden var for oss perfekt og akkurat slik vi ønsket. Tilhørende rødvin passet til de to rettene. Definitivt en god matopplevelse i en sjarmerende restaurant litt vekk fra sentrum. Hva gjelder prisen var det en fin pris.

Takk, Trail60999638705
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Litt språkproblemer ved bestilling. Vi hadde breiflabb og klippfisk. Klippfisk ok, men overkokte grønnsaker og baconhakk som ikke hadde vært på steikepanne. Breiflabb ikke helt fersk, men ok tilbehør. Cappuccino ikke drikkbar. God vin! Vi vil neppe komme igjen om ikke kjøkkenet gjør drastiske forbedringer

1  Takk, j0hanpeter_

Reisende som så på Restaurant Amalie, så også på

Har du vært i Restaurant Amalie? Del dine erfaringer!