“Gode salater”
Anmeldelse av Pa Hjornet

Pa Hjornet
Vurdert som nr. 10 av 44 Restauranter i Molde
Anmeldt 18. september 2018

Litt sulten? Spist der en par ganger, og blitt svært fornøyd, maten var svært god og trivelig betjening, ble faktisk god og mett av porsjonen også. Herlig plass med god mat som besøkes også senere for vår del.

Takk, frankk909

Anmeldt 18. august 2018

Lunsj rettene er av de beste i Molde, og hyggelig bestjening. Bare synd at lokalet er noe lite, men det går bra

Dato for besøk: august 2018
Takk, OBara
Anmeldt 24. juli 2018

Vi havnet her på fredag under jazzfestivalen og fikk servert nydelig tapasbuffet. Smilende servitører som tross alt hadde sprunget og servert hele dagen. Vi spurte hvor lenge de hadde åpent, og fikk til svar: så lenge det er gjester her. Vi ble gode og mette og utvalget av tapasretter var flott og godt. Helt grei pris også.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Bobbelava
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Beste burgeren jeg har spist siden Kværneriet. Nydelig glaze, digge poteter med smakfull aioli og litt potetgull til IPAen. Nam! Vi fikk bord i sola midt i jazzfestivalen! Koste oss glugg!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AnjaRenate
Anmeldt 30. oktober 2017

Var innom for en kjapp lunsj. Koselig atmosfære på gateplan, med utsikt mot Moldes storgate. Baristakafè med småretter som tapas, og diverse påsmurte brød. God mat og service, og jeg vil helt klart stikke innom igjen.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, May-Britt H

Reisende som så på Pa Hjornet, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Pa Hjornet? Del dine erfaringer!