“Levde opp til forventningene”
Anmeldelse av Glass Restaurant & Bar

Glass Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 1 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Jeg er kresen på pizza, men denne var jaggu god! Betjeningen er upåklagelig, og atmosfæren god

Pst: Her er det spiseplikt, så det går i grunn ikke an å «bare» ta seg et glass vin. Det var vel verdt å vente til jeg ble sulten igjen, så mat og vin kunne kombineres.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, linnsirio

Anmeldt 17. desember 2018

Vi var der med familien, og fikk førsteklasses mat. Helt topp.
Vil spesielt nevne den ypperlige servicen vi fikk fra Beathe.
Ribbe, pizza, kveite, alt var nydelig.

Takk, oddcharles
Anmeldt 29. november 2018

Glass er nok blant de to beste spisestedene i byen. Det er få retter på menyen, laget av ferske råvarer. Det er spennende mat, men ikke på det stadiet at de litt kresne snur seg i døra. Lokalet er rolig, fint og gir en god atmosfære. Pluss for at de har nydelig italiensk pizza og god drikke.

Takk, hellstorm93
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte indrefilet av storfe og min bedre halvdel bestilte en fiskerett, begge falt i smak, bra service, ingenting og utsette på vårt besøk.

Blir sikkert flere besøk.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Adventure659677
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Har spist middag hos Glass to kvelder på rad! En av de beste italienske pizza jeg har spist. Anbefales på det varmeste. Hyggelig betjening. Helt ok priser.

1  Takk, mortenm1405

Reisende som så på Glass Restaurant & Bar, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Glass Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!