“En av de beste spisestedene vi har vært på så langt!”
Anmeldelse av Glass Restaurant & Bar

Glass Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Atter en gang i Molde hadde vi en plan for å spise middag på Glass. Første kveld gjorde vi det for å teste restauranten som rankes på plass nummer en og det var såpass bra at vi reserverte bord til neste kveld umiddelbart igjen! Veldig god mat og ekstremt hyggelig betjening og service! Anbefales sterkt, må prøves! Vi kommer igjen!

1  Takk, torschl

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi spurte om det var mulig å kun drikke, da vi nettopp hadde spist middag men ønsket å ta et glass vin i kvelds solen.
Joda, det var helt greit og vi ble henvist til et bord. Bestilt fikk vi også, men der stoppet det leeeeeenge. Ved påminnelse til en av de yngre servitørene, kom han som henviste oss og ga klar beskjed om at da vi ikke skulle spise ville vi ikke bli prioritert.
Vinen kom omsider, og vi nøt den og solen og observerte flere frustrerte gjester som ikke ble servert.
Da vi ba om regningen, fikk vi igjen beskjed om at vi egentlig ikke var ønskede kunder da vi kun ville drikke. Vel, det kunne han ha sagt når vi kom og spurte. Det endte med at han skjelte oss ut, så ble han litt flau. Vi er et voksent rolig par, og ble lettere overveldet.
Vel, vi slapp og betale.

2  Takk, g_ril_sTrondheim
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Et større selskap som spiste på Glass. Hyggelig og rask service. Spiste alt fra fiskesuppe til pizza, pasta og biff. Alle var fornøyd! God atmosfære og veldig god Cremant!

Takk, Millyen1
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

God service og mat! Restauranten hadde gode alternativer for alkoholfrie drinker og vin. En fin opplevelse!
Damen som svarte på telefonen var avvisende og sa at det var fullt og at vi bare kunne lete videre. Men når vi gikk forbi fikset han i døren et bord for oss:) anbefales!

Takk, 243thanus
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Veldig veldig god mat, kjempegod service, på tross av uhorvelig mye å gjøre. Lurt å være tidlig ute med å bestille bord. Vi gjorde ikke det, måtte vente ca en halvtime på å få bord, men det var det verdt!
Artig å se Bjørn bokstavelig talt løpe rundt for å imøtekomme alle gjesters behov.

Takk, larsandr_e

Reisende som så på Glass Restaurant & Bar, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Glass Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!