“En dårlig opplevelse”
Anmeldelse av Glass Restaurant & Bar

Glass Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en dårlig opplevelse. Det begynte med en hovmester som bokstavlig talt løp mellom bordene, videre fikk jeg servert et vinglass hvor kelner tar nesten helt inntil der man skal drikke (dette gjør flere kelnere) og da jeg har drukket av glasset finner jeg ut at det er mye såperester i bunn av glasset, deretter må vi be om bestikk til maten, før det hele avsluttes med at vi må gå til baren for å be om regningen da det ikke er mulig å få kontakt med kelner ved bordet.
Det eneste positive var at pizzaen var god. Vi vil ikke anbefale å spise her.

2  Takk, MetteA268

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ikke imponert! Kjedelig meny!
Fikk raskt bord og bestilt mat! Men så ventet vi uendelig lenge på vårt rekesmørbrød! Etterlyste dette og fikk til slutt mat! Men, vårt rekesmørbrød var på brød som var steinhardt og uspiselig! Ingen kom og spurte hvordan maten smakte så til slutt ba vi om regningen og fortalte vår sevitør hvordan brødet var! Servitøren ble skikkelig sur, tok i mot betaling og gikk! Blir nok lenge før vi kommer tilbake hit!

3  Takk, Oddrunn
Anmeldt 13. juli 2020

Hyggelig betjening, koselig plass, dyktige ansatte med bra anbefalinger. Utrolig god klippfisk! Anbefales.. glutenfrie alternativer.

Takk, snorreh417
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Atter en gang i Molde hadde vi en plan for å spise middag på Glass. Første kveld gjorde vi det for å teste restauranten som rankes på plass nummer en og det var såpass bra at vi reserverte bord til neste kveld umiddelbart igjen! Veldig god mat og ekstremt hyggelig betjening og service! Anbefales sterkt, må prøves! Vi kommer igjen!

1  Takk, torschl
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi spurte om det var mulig å kun drikke, da vi nettopp hadde spist middag men ønsket å ta et glass vin i kvelds solen.
Joda, det var helt greit og vi ble henvist til et bord. Bestilt fikk vi også, men der stoppet det leeeeeenge. Ved påminnelse til en av de yngre servitørene, kom han som henviste oss og ga klar beskjed om at da vi ikke skulle spise ville vi ikke bli prioritert.
Vinen kom omsider, og vi nøt den og solen og observerte flere frustrerte gjester som ikke ble servert.
Da vi ba om regningen, fikk vi igjen beskjed om at vi egentlig ikke var ønskede kunder da vi kun ville drikke. Vel, det kunne han ha sagt når vi kom og spurte. Det endte med at han skjelte oss ut, så ble han litt flau. Vi er et voksent rolig par, og ble lettere overveldet.
Vel, vi slapp og betale.

2  Takk, g_ril_sTrondheim

Reisende som så på Glass Restaurant & Bar, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Glass Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!