“Helt topp!”
Anmeldelse av Glass Restaurant & Bar

Glass Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 1. august 2020

Dette er utvilsomt Moldes nummer 1 restaurant! Det er et høyt antall ansatte som jobber meget raskt og effektivt. Alle klarer dessuten å yte utmerket service og skape en hyggelig atmosfære. Maten holder dessuten høy standard. Beliggenheten på kaikanten er også helt perfekt. Vi kommer garantert tilbake til denne restauranten!

2  Takk, Norwegian425

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom 40 min før bordbestilling og fikk bord selvom det var kø. Fikk beskjed om litt ventetid på maten som vi godt forberedte oss på, men som ikke skjedde veldig god mat både for barna på 9 år og voksne.

2  Takk, 41kristinen
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fint moderne sted og med god utsikt over Molde fjorden og Romsdalsalpene. Maten var ok, men ikke fantastisk. Dårlig dessert meny og en jordbær m/krem som var ok, men ikke noe mer. Fin vinmeny og mye og velge i.

Takk, 882finnl
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

De ordnet bord til 10 pers ute. Utrolig serviceminded og hyggelig betjening.
Flinke servitører
Alle var fornøyd med maten, pizza, csrpaccio og spagetti.
Vi kommer garantert tilbake!

2  Takk, 769rolfh
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en dårlig opplevelse. Det begynte med en hovmester som bokstavlig talt løp mellom bordene, videre fikk jeg servert et vinglass hvor kelner tar nesten helt inntil der man skal drikke (dette gjør flere kelnere) og da jeg har drukket av glasset finner jeg ut at det er mye såperester i bunn av glasset, deretter må vi be om bestikk til maten, før det hele avsluttes med at vi må gå til baren for å be om regningen da det ikke er mulig å få kontakt med kelner ved bordet.
Det eneste positive var at pizzaen var god. Vi vil ikke anbefale å spise her.

2  Takk, MetteA268

Reisende som så på Glass Restaurant & Bar, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Glass Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!