“Helgekos”
Anmeldelse av Glass Restaurant & Bar

Glass Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Deilig og energisk stemning ved kaia i Molde. God service, godt utvalg av retter og pene priser. Meget fornøyd med opplevelsen. Anbefaler Carpaccio, perfekt utført og balansert. Et glass Barbera til Klippfisken var nydelig. Parma pizzaen var også utsøkt!

Dato for besøk: august 2020
Takk, carolinemyr

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Pizza er spesialiteten, men da jeg var der med en gjeng venninner spiste jeg en lakserett, som var veldig god. Hyggelig betjening, fresht interiør. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, MartheMN
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Bestilt bord til kl. 19.00, vi fikk det kl 18.30.
Grunnet corona og stor pågang, fikk vi bare disponere bordet i tre timer. Noe som var helt greit.
Lokalene ligger helt nede ved sjøen. Har stor uteservering.
Spiste biff av yppersteklasse.
Rikelig med tilbehør.
Meget bra service. Priser som man forventer på en slik plass.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, janf288
Anmeldt 1. august 2020

Dette er utvilsomt Moldes nummer 1 restaurant! Det er et høyt antall ansatte som jobber meget raskt og effektivt. Alle klarer dessuten å yte utmerket service og skape en hyggelig atmosfære. Maten holder dessuten høy standard. Beliggenheten på kaikanten er også helt perfekt. Vi kommer garantert tilbake til denne restauranten!

2  Takk, Norwegian425
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom 40 min før bordbestilling og fikk bord selvom det var kø. Fikk beskjed om litt ventetid på maten som vi godt forberedte oss på, men som ikke skjedde veldig god mat både for barna på 9 år og voksne.

2  Takk, 41kristinen

Reisende som så på Glass Restaurant & Bar, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Glass Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!