“Dårlig service.”
Anmeldelse av Glass Restaurant & Bar

Glass Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 1 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 11. august 2020

Bestilte bord, fikk ikke noe bord.. Forhondsbestilte mat, fikk ikke rett mat.. Bestilte annen mat, maten var veldig understekt. (og dereter overstekt).

Dato for besøk: september 2019
Takk, frankhN2397YC

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Ok mat, litt overpriset og veldig dårlig service! Umulig å få kontakt med servitør, og måtte vente lenge før en kunne bestille eller få regningen

Takk, anglyy
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Deilig og energisk stemning ved kaia i Molde. God service, godt utvalg av retter og pene priser. Meget fornøyd med opplevelsen. Anbefaler Carpaccio, perfekt utført og balansert. Et glass Barbera til Klippfisken var nydelig. Parma pizzaen var også utsøkt!

Takk, carolinemyr
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat. Pizza er spesialiteten, men da jeg var der med en gjeng venninner spiste jeg en lakserett, som var veldig god. Hyggelig betjening, fresht interiør. Anbefales!

1  Takk, MartheMN
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Bestilt bord til kl. 19.00, vi fikk det kl 18.30.
Grunnet corona og stor pågang, fikk vi bare disponere bordet i tre timer. Noe som var helt greit.
Lokalene ligger helt nede ved sjøen. Har stor uteservering.
Spiste biff av yppersteklasse.
Rikelig med tilbehør.
Meget bra service. Priser som man forventer på en slik plass.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, janf288

Reisende som så på Glass Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Glass Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!