“Fantastisk god mat og god service”
Anmeldelse av Glass Restaurant & Bar

Glass Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 1 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat, bra service og fin atmosfære.
Vi koste oss med pasta og klippfisk smakte helt fantastisk, men god Italiensk rødvin.

Dato for besøk: september 2020
Takk, geisim

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

I utgangspunktet god mat selv om klippfisken bare smakte salt. Men når betjeningen kommer med spydige bemerkninger når vi har ventet 40 minutter på maten blir karakteren lav.

Dato for besøk: september 2020
4  Takk, KetilC
Anmeldt 21. august 2020

Fantastisk service og god mat. Anbefales! Vi spiste blåskjell og pizza. En god flaske vin og en flott avslutning på en lang dag. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Gjennomreise123
Anmeldt 15. august 2020

Vi var her ved lunsjtid og delte en flaske rose` og da fant vi ut at vi ville gå dit på kvelden også. Bestilte bord og ble ønsket velkommen av restaurantsjef.
Vi bestilte grillet klippfisk og set var bare helt nydelig. Utradisjonelt tilbehør som smakte kjempegodt.
Dessert spiste vi og - den var også kjempegod. Glass anbefales av oss turister fra Bærum. Vi kommer igjen hvis vi er på de kanter.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Goerild
Anmeldt 11. august 2020

Bestilte bord, fikk ikke noe bord.. Forhondsbestilte mat, fikk ikke rett mat.. Bestilte annen mat, maten var veldig understekt. (og dereter overstekt).

Dato for besøk: september 2019
Takk, frankhN2397YC

Reisende som så på Glass Restaurant & Bar, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Glass Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!