“En plass verd å besøke i Molde!”
Anmeldelse av Glass Restaurant & Bar

Glass Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 1 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pizza og nydelige drinker. God service av Edvard som sørget for stadig påfyll av drikke ohøg ryddig bord!

Takk, kristiand509

2024 av 358 anmeldelser

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Spiste rekesmørbrød og pasta bolognese til sen lunsj. Hyggelige servitører, selv om det var litt travelt. Store og gode rekesmørbrød og meget god bolognese. Vi satt ute, da været tillot det, og plassen var veldig koselig selv om det var mye trafikk rundt oss.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 14. juli 2021

Ungene spiste barnepizza og vi spiste signaturretten deres, klippfisk. Fantastisk god mat og hyggelig og pratsom servitør uten at han ble «for pratsom». Supert besøk! Ok pris mtp omgivelser og kvalitet.

Takk, Ann F
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte en pizza, (barnepizza fordi jeg ikke spiser så mye) fikk beskjed om at prisen ville bli høyrer enn den oppgitte prisen på menyen siden jeg ikke er ett barn. Smakløs men ok nok. Sløve servitører, litt rot i bestillinger, svært begrensede smil hos de ansatte og ikke veldig pandemi-vennlig med klutene de tørker bordene med syns jeg. Ingen av oss ble spurt om maten smakte. Ingen mat for veganere og svært begrenset for vegetarianere. Fin utsikt, da restauranten ligger ved sjøen. For min del så prøver jeg ett annet sted neste gang.

Takk, 225villumsen
Anmeldt 11. juli 2021

En torsdag i Molde men allikevel ikke så lett med bord på en restaurant, men fikk tilslutt et bord Glass. Startet dårlig, ved oppmøte var det ikke noe ledig bord så ble litt venting. Etter hvert ordnet de opp og ca. 10 minutter etter skjema satt vi ved bordet. Med full restaurant (skoleavslutning?) tok det litt tid med bestilling og levering av drikke men ikke håpløst lang ventetid.

Maten kom også raskt med tanke på antall gjester. Var helt grei, men ikke noe man vil huske på som noen stor matopplevelse. Biff, kylling og Pizza var som nevnt , greit.

Effektive jenter som hadde vårt bord, bra service fra de.
Godt utvalg av drikke og prisnivået omtrent som forventet.

At de ligger på restauranttoppen i Molde dog litt rart, det må finnes bedre?

Takk, LasseS_11

Reisende som så på Glass Restaurant & Bar, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Glass Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!