“God mat men dårlig service”
Anmeldelse av Glass Restaurant & Bar

Glass Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 1 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med maten. Servicen var ikke så god. Servitørene var unge gutter med sommerjobb. De virket ikke å trives i jobben og vi fikk ikke et eneste smil ila. opplevelsen. Det ødela litt.

Men det var fint å sitte i uteserveringen og nyte den gode maten. Vi bestilte frittert klippfisk til forrett og pizza til hovedrett.

Takk, sunnivus

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted på brygga med flott utsikt. Man må bestille bord inne, popullært. Drop in ute .Veldig god pizza og de tilrettelegger individuelle behov, fikk nydelig vegetarpizza. God service men kelnere løp hele tiden , så beregn god tid

1  Takk, heidichristine0
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pizza og nydelige drinker. God service av Edvard som sørget for stadig påfyll av drikke ohøg ryddig bord!

Takk, kristiand509
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Spiste rekesmørbrød og pasta bolognese til sen lunsj. Hyggelige servitører, selv om det var litt travelt. Store og gode rekesmørbrød og meget god bolognese. Vi satt ute, da været tillot det, og plassen var veldig koselig selv om det var mye trafikk rundt oss.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 14. juli 2021

Ungene spiste barnepizza og vi spiste signaturretten deres, klippfisk. Fantastisk god mat og hyggelig og pratsom servitør uten at han ble «for pratsom». Supert besøk! Ok pris mtp omgivelser og kvalitet.

Takk, Ann F

Reisende som så på Glass Restaurant & Bar, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Glass Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!