“God mat”
Anmeldelse av Glass Restaurant & Bar

Glass Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 1 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 24. juli 2021

Spiste pizza. Den var fantastisk god! En av de bedre jeg har smakt på lenge. Opplevde å stå en stund å vente på å få bord, selv om det var flere synlige ledige bord på uteserveringen, og maaaange servitører på jobb. Personalet var hyggelig, men ikke spesielt smilende og imøtekommende. Altså som Moldensere flest.
Uansett kjempegod mat!

1  Takk, lisacaro

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Ventet 20 min på drink bestilling, heldigvis for restauranten tok den mest rutinerte servitøren tak og ga oss gratis drinker og reddet inntrykket.

Klippfisk og indrefilet ble bestilt og smakte utsøkt.

Dette blir topp sted dersom man klarer å få opp servicegraden. Kommer gjerne igjen

Takk, 570vidarm
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men sure servitører gjorde at opplevelsen ikke ble koselig. Ingen smil og få fra de, og måtte selv spørre om vi fikk bestille etter å ventet nesten en halv time med menyen. De ble også irritert fordi 1-åringen vi spiste med hadde rotet på bakken. Servitørene drev også å løp frem og tilbake ved uteserveringen. Kommer nok ikke tilbake hit flere ganger.

Takk, malene9998
Anmeldt 20. juli 2021

OMG! Den fisken var den beste fisken jeg noensinne har spist tror jeg! Jeg kunne spist og spist og spist enorme mengder - SÅ god var den!! Og veldig hyggelig betjening, litt kaotisk med bestilling av drikke pga mange gjester. Men som sagt - nydelig mat og koslige ansatte. Kul inredning. Kommer gjerne tilbake for mer fisk!!!

2  Takk, Trollmor
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med maten. Servicen var ikke så god. Servitørene var unge gutter med sommerjobb. De virket ikke å trives i jobben og vi fikk ikke et eneste smil ila. opplevelsen. Det ødela litt.

Men det var fint å sitte i uteserveringen og nyte den gode maten. Vi bestilte frittert klippfisk til forrett og pizza til hovedrett.

Takk, sunnivus

Reisende som så på Glass Restaurant & Bar, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Glass Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!