“Venne middag”
Anmeldelse av Glass Restaurant & Bar

Glass Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 1 av 34 Restauranter i Molde
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat og utrolig hyggelig besetning. Desverre, etter flere besøk det siste året vil jeg nesten si de har tapt seg noe. Maten var en større opplevelse før men god nå og. Vil jo helst ikke få servert en svidd pizza

Takk, Climber06259611529

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Full kontroll av servitøren. Fikk bord kjapt ute. God mat. Litt tynt ølutvalg, men verten gjorde opp for mangelen. Verdt et besøk.

Takk, JohnQN
Anmeldt 24. juli 2021

Spiste pizza. Den var fantastisk god! En av de bedre jeg har smakt på lenge. Opplevde å stå en stund å vente på å få bord, selv om det var flere synlige ledige bord på uteserveringen, og maaaange servitører på jobb. Personalet var hyggelig, men ikke spesielt smilende og imøtekommende. Altså som Moldensere flest.
Uansett kjempegod mat!

1  Takk, lisacaro
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Ventet 20 min på drink bestilling, heldigvis for restauranten tok den mest rutinerte servitøren tak og ga oss gratis drinker og reddet inntrykket.

Klippfisk og indrefilet ble bestilt og smakte utsøkt.

Dette blir topp sted dersom man klarer å få opp servicegraden. Kommer gjerne igjen

Takk, 570vidarm
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men sure servitører gjorde at opplevelsen ikke ble koselig. Ingen smil og få fra de, og måtte selv spørre om vi fikk bestille etter å ventet nesten en halv time med menyen. De ble også irritert fordi 1-åringen vi spiste med hadde rotet på bakken. Servitørene drev også å løp frem og tilbake ved uteserveringen. Kommer nok ikke tilbake hit flere ganger.

Takk, malene9998

Reisende som så på Glass Restaurant & Bar, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Glass Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!