“Kaffepause”
Anmeldelse av Kafé Kurt

Kafé Kurt
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Molde
Beskrivelse: Stort og moderne bygg midt i sentrum som huser Kafé Kurt, Teatret Vårt, Molde Internasjonale Jazzfestival, Molde Bibilotek, Bjørnsonfestivalen og Kunstnersenteret. Kaf€ Kurt er et populært lunsjsted, men også et egnet lokale for selskapeligheter som bryllup, firmafester, kurs og konferanse, jubileum og mye mer.
Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

Plassen i Molde sentrum er et flott sted med masse kulturtilbud.I første etasje holder kafé Kurt til.Lunsj/middagstilbud og fristende kakedisk. Deilig kaffi,men skår i koppen! Det er ikkje godt nok etter min mening! Men prøver igjen

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Liven18

Anmeldt 6. april 2017

Jeg spiste en glimrende lunsj til en rimelig penge på Kafe Kurt i går. Jeg tenkte det bare var en liten standard lunsj siden det bare kostet kr. 139,- for en lunsjbuffe. Men dette var virkelig knallgodt, så jeg forsynte meg flere ganger. Jeg spurte å kjøkkenet siden det var så godt. Og hovedrettene var 1) Fylt sellerirot med krem ost og soltørket tomat med grillet paprika saus 2) Grillet svinenakke med stekte grønnsaker med barbecue saus. + suppe og salater .Fantastisk

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, snartnydame
Anmeldt 16. mars 2017 via mobile enheter

Vi var innom for en pause i hverdagen og kom på rett sted. God plass,behagelig atmosfære. Godt utvalg i kaker og kaffi.Lunsjbord til god pris for de som ønsket det.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Liven18
Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Stikkinnom for kaffe og litt mat. Suppe og ball ( lokal tradisjon) fås og enkle kaker. Hyggelig moderne sted i foten til teatret og biblioteket.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, DagB45
Anmeldt 25. juli 2016

Under årets jazzfestival var jeg flere ganger innom Cafe Kurt. Den ligger mitt i hjertet av festivalen. 2 ganger spiste jeg middag og angra ikke. Helstekt entrecote og bacalao var begge nydelig. Særlig entrecoten. Til vanlig er personalet litt mer profesjonelt. Under festivalen var de forsterka med lystige amatører (ikke på kjøkkenet) som likevel skåra stort på sjarme. Og hyggelige priser var det også. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Jan Ole B

Reisende som så på Kafé Kurt, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Kafé Kurt? Del dine erfaringer!